Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30041Nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 minut 2 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 6 lety

Jan Volf

Znění stížnosti

Opakované nedoručení zásilek.
Paní pošťačka zaklepe na udhlučené dveře 40 decibelů, takže to uslyšíte když vám zrovna nehraje TV a je v bytě úplný klid. Jsem doma po operaci a na pošťačku jsem volal s balkónu a žádná reakce, jak kdyby byla hluchá. Takže počkám na odpoledne, až se otevře pošta zabalím berle a půjdu si vyzvednout zásilku.Kdyby to vozili DPD nebo PPL tak si poštou nic neobědnám, je to opakovaný problém.


Požadované řešení

Proč pošta nezvoní na zvonek? Chvilku počkat u dveří! Trochu ochoty a né pořád chvátat. Někdy najdu balík opřený o dveře a ani papír o převzetí zásilky na poště nemám ve schránce, přijdu na poštu a mam tam zásilku.Prostě katastrofa a to je jen vesnice a jezdí tady jedna pošťačka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 11:07, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.