Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 19.1.2019 som sa prihlásila na zoznamku be2 a zadala platbu na jeden mesiac vo výške 4,49€. Dňa 22.1.2019 som zistila, že z účtu mi bolo zobrané 119,76 eur. Ešte v ten deň som zablokovala kartu. Čiastku Home Credit (cez ich kartu som to platila) vyžiadal späť a kartu zablokoval. 22.1.2019 som poslala výpoveď faxom a doporučene poštou. V VOP majú bod č.11, že môžem od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu do 14 dní od uzavretia zmluvy.Čo som dodržala. Dňa 23.1.2019 bol zaslaný mail od be2, že účt zrušili a Prémiové členstvo vyprší až 19.7.2019. Nato dňa 24.1.2019 mi bol poslaný ďalší mail, že navyšujú sumu o 11,- € nakoľko prebehlo spätné zúčtovanie a že ak nezaplataním dajú to externej agentúre na vymáhanie.
Ako mám postupovať dalej? Oslovila som právničku a tá sa vyjadrila, že v ich podmienkach sú veľké nezrovnalosti.
Za skorú odpoveď vopred dakujem
Aký postup ďalej zvoliť. Vo VOP je aj bod 9 podanie námietky za vyfakturované náklady. Som ochotná zaplatiť za 4dni trvania môjho účtu na zoznamke. Dá sa to nejak takto vybaviť? A tej úrok z omeškania 11,- € či musím zaplatiť? Zadali aj účet v Nemecku
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň
vkladám komunikáciu medzi mnou a spoločnosťou Be2, vyjadrenia spoločnosti a prílohy, ktoré som spoločnosti zaslala.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.