Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
v listopadu jsem na základě nespokojenosti, kterou jsem řešila s reklamačním oddělením, (pí. Petra Zemanová)O2 odstoupila od smlouvy na televizi a Internet. Vrátila jsem na prodejně setbox a modem. Nikdo mne však neupozornil, že internet musím vypovědět zvlášť a to písemně. Bohužel jsem si ponechala telefonní služby, takže jsem si všimla až o Vánocích, že mě neustále O2 účtuje Internet, který již nemám. Jsem důchodkyně a tři měsíce platby za služby, které neposkytují je značná částka. Nyní již po řádném vypovězení (výpovědní lhůta další měsíc, takže smlouva končí až 2.2.19) a pokusu o reklamaci, mě přišla doufám, že už poslední faktura a aby toho nebylo málo, tak je tam připočtena částka za upomínku. Nedaří se mi zjistit za co je ta upomínka? Jak jsem se zmínila mám od O2 telefonní "služby" ,měsíčně platím cca 500,- Kč, což mě také připadá jako neuvěřitelná nehoráznost. Moje vnoučata u jiného operátora za menší peníze mají 5GB a já mám celých 200MB!! Jsem u O2 již řadu let, ale zdá se mi, že služby jsou čím dál tím horší. Budu muset přejít k jinému operátorovi. Zůstávala jsem u 02 jen proto, že manžel má také O2 a je umístěn v Alzheimer zařízení, tak jsem to nechtěla komlikovat.
S pozdravem
Jarmila Kročková
Internet Optimal Air
Byla bych ráda, aby se 02 k problému postavili tak jak se na takovou společnost sluší a patří! Když jsem zjišťovala proč platím za tyto služby, bylo mi řečeno, že mi ten internet stále posílají i přesto, že nemám přijímač:-(
Také bych uvítala rozumnou nabídku na telefon. Manželův telefon,(607239707)který prakticky nepoužívá, volám mu pouze já, mne stojí měsíčně dalších 250,-Kč
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
upomínka, která Vám byla ve vyúčtování č. 5107390451 naúčtována, byla za pozdě uhrazené období - mělo být uhrazeno do 17.12.2018 a byla uhrazena k 9.1.2019. Informace ohledně nutnosti podání výpovědi jste řešila v lednu 2019 s reklamačním oddělením, kde Vám byly sděleny veškeré informace na základě prověřené situace.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Už nemám sílu s nimi se na něčem dohadovat! Zaplatím, ale jenom proto, že už budu mít od nich pokoj. Nevidím tam ani náznak lidského pochopení. Chovají se opravdu jako šmejdi! Vám děkuji za velmi rychlou reakci. Zdravím
Jarmi Kročková