Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29. 3. 2013 jsem zakoupila v brněnské prodejně pánský oblek. Postupně se začala objevovat místa, kde byla látka jakoby ztenčená či prodřená - v podkolení obou nohavic, na rukávě, na zádech, u kapes. Oblek jsem reklamovala 12. 3. 2014 a prodejce postoupil reklamaci výrobci - Ozeta Bratislava. Výrobce reklamaci neuznal, nejde o kazy látky, ale o mechanické poškození. Podotýkám, že stav obleku jasně ukazuje, že byl téměř nenošený a tím i vylučuje možnost mechanického poškození v tomto rozsahu.
požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel tvrdí, že nedošlo k mechanickému poškození a prodejce reklamaci zamítnul, je na spotřebiteli, aby prokázal, že se jedná o vadu, a to nejlépe znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a také na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly (např. znalečné). Seznam znalců je na www.justice.cz.
Společnost PROSTĚJOV CZ, s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, ve kterém by spotřebitel měl prokázat, že se jednalo o vadu a byla na zboží přítomná v době uplatnění reklamace.