Společnost


PROSTĚJOV CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3005Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2014, před 11 lety

Eva Kratochvílová

Znění stížnosti

Dne 29. 3. 2013 jsem zakoupila v brněnské prodejně pánský oblek. Postupně se začala objevovat místa, kde byla látka jakoby ztenčená či prodřená - v podkolení obou nohavic, na rukávě, na zádech, u kapes. Oblek jsem reklamovala 12. 3. 2014 a prodejce postoupil reklamaci výrobci - Ozeta Bratislava. Výrobce reklamaci neuznal, nejde o kazy látky, ale o mechanické poškození. Podotýkám, že stav obleku jasně ukazuje, že byl téměř nenošený a tím i vylučuje možnost mechanického poškození v tomto rozsahu.


Požadované řešení

požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 15:55, před 11 lety

Pokud spotřebitel tvrdí, že nedošlo k mechanickému poškození a prodejce reklamaci zamítnul, je na spotřebiteli, aby prokázal, že se jedná o vadu, a to nejlépe znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a také na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly (např. znalečné). Seznam znalců je na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:45, před 10 lety

Společnost PROSTĚJOV CZ, s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, ve kterém by spotřebitel měl prokázat, že se jednalo o vadu a byla na zboží přítomná v době uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.