Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#30058Lídl a jejich servis Hecht - neschopnost řešit reklamaci chybějící součásti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 6 lety

Jiří Ježek

Znění stížnosti

Objednal jsem si v Lidlshopu vysavač PNTS-1300-D3. V dodávce chyběl pratelný sáček. To jsem reklamoval u Lidlu.
Po 2x odoushlasení zpracování osobních údajů se mi po týdnu ozval Hecht servis, že mi bude chybějící součást zaslána. Po dalším týdnu mne kontaktoval PPL kurýr, že má pro mne zásilku. Ovšem na zcela jinou a neznámou ulici v Praze a ne v Kladně kam jsem to objednával a že přeposlat to na výdejní místo parcel shop PPL nelze, protože to má jakýsi štítek 8 a ne 4.
Kontaktoval jsem Hecht servis s tím, že zaslali zásilku na neznámou adresu (nevím kde ji vzali, hlavně, že si vyžádali 2x souhlas se zprac. os. údajů). Pracovník na Hecht servisu slíbil, že až se zásilka vrátí, pošle ji POŠTOU (ano ujistil mne že poštou kde si vyzvednu zásilku kdykoli), protože štítky č. 4 PPL nemají a nemůže jít zásilka tudíž na PPL parcel shop. Po týdnu jsem kontaktoval Hecht servis, protože zásilka stále nedorazila. Mezitím jsem kontaktoval Lídl se stížností na jejich servis. Dostal jsem jen jkrátkou odpověď, že to předali na servis.
Přes upozornění, že PPL mne nezastihne, protože jsem přes den v etrénu pokaždé jinde opět poslali zásilku přes PPL a nedoručitelnou do Parcelshopu PPL.
Paní byla velice nepříjemná a dokola jen říkala, že mají smlouvu s PPL a nebude poštu platit ze svého. To po ní samozřejmě nechci, ale proč proboha to nemůže poslat firma přes poštu? Já mám také firmu a nemáme smlouvu s poštou a přesto posíláme poštou.
Absolutní neochota, hraničící s drzostí, když paní na Hecht servis lince Vám řekne, že to můžou převzít sousedi... Ti jsou také v práci, mají své životy... Proč bych proboha měl obtěžovat sousedy nebo kohokoli dalšího. Firma (natož u reklamace) mi má neprodleně dodat chybějící součást přímo a ne přes sousedy apod.
To prostě není možné toto! Děkuji za pomoc.


Produkt

PNTS-1300-D3 (číslo případu u Lidlu 41703011) (číslo případu u servisu Hecht Grizzly#2019010279003318)


Požadované řešení

Dodání chybějící části poštou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 06:52, před 6 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 16:48, před 6 lety

Dobrý den, pane Ježku,

za takové komplikace kvůli chybějícímu sáčku do vysavače se velmi omlouváme. Z emailu nám není ale jasné, zda jste chybějící součást již obdržel, či stále čekáte? Prosíme o upřesnění.

Co se týká dopravců. Lidl spolupracuje s dvěma největšími dopravci, tedy PPL i ČP. Bohužel však jejich povinnosti jsou rozděleny na sklady, nikoliv na základě obliby zákazníků. I když bychom tedy rádi Vašemu požadavku, na zaslání zásilky přes ČP, vyhověli, systém nám takovou možnost neumožní. Můžeme Vás alespoň potěšit, že v budoucnu takovou možnost, zvolit si dopravce, nevylučujeme.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 06:04, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2019 21:31, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.