Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Objednal jsem si v Lidlshopu vysavač PNTS-1300-D3. V dodávce chyběl pratelný sáček. To jsem reklamoval u Lidlu.
Po 2x odoushlasení zpracování osobních údajů se mi po týdnu ozval Hecht servis, že mi bude chybějící součást zaslána. Po dalším týdnu mne kontaktoval PPL kurýr, že má pro mne zásilku. Ovšem na zcela jinou a neznámou ulici v Praze a ne v Kladně kam jsem to objednával a že přeposlat to na výdejní místo parcel shop PPL nelze, protože to má jakýsi štítek 8 a ne 4.
Kontaktoval jsem Hecht servis s tím, že zaslali zásilku na neznámou adresu (nevím kde ji vzali, hlavně, že si vyžádali 2x souhlas se zprac. os. údajů). Pracovník na Hecht servisu slíbil, že až se zásilka vrátí, pošle ji POŠTOU (ano ujistil mne že poštou kde si vyzvednu zásilku kdykoli), protože štítky č. 4 PPL nemají a nemůže jít zásilka tudíž na PPL parcel shop. Po týdnu jsem kontaktoval Hecht servis, protože zásilka stále nedorazila. Mezitím jsem kontaktoval Lídl se stížností na jejich servis. Dostal jsem jen jkrátkou odpověď, že to předali na servis.
Přes upozornění, že PPL mne nezastihne, protože jsem přes den v etrénu pokaždé jinde opět poslali zásilku přes PPL a nedoručitelnou do Parcelshopu PPL.
Paní byla velice nepříjemná a dokola jen říkala, že mají smlouvu s PPL a nebude poštu platit ze svého. To po ní samozřejmě nechci, ale proč proboha to nemůže poslat firma přes poštu? Já mám také firmu a nemáme smlouvu s poštou a přesto posíláme poštou.
Absolutní neochota, hraničící s drzostí, když paní na Hecht servis lince Vám řekne, že to můžou převzít sousedi... Ti jsou také v práci, mají své životy... Proč bych proboha měl obtěžovat sousedy nebo kohokoli dalšího. Firma (natož u reklamace) mi má neprodleně dodat chybějící součást přímo a ne přes sousedy apod.
To prostě není možné toto! Děkuji za pomoc.
PNTS-1300-D3 (číslo případu u Lidlu 41703011) (číslo případu u servisu Hecht Grizzly#2019010279003318)
Dodání chybějící části poštou.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Dobrý den, pane Ježku,
za takové komplikace kvůli chybějícímu sáčku do vysavače se velmi omlouváme. Z emailu nám není ale jasné, zda jste chybějící součást již obdržel, či stále čekáte? Prosíme o upřesnění.
Co se týká dopravců. Lidl spolupracuje s dvěma největšími dopravci, tedy PPL i ČP. Bohužel však jejich povinnosti jsou rozděleny na sklady, nikoliv na základě obliby zákazníků. I když bychom tedy rádi Vašemu požadavku, na zaslání zásilky přes ČP, vyhověli, systém nám takovou možnost neumožní. Můžeme Vás alespoň potěšit, že v budoucnu takovou možnost, zvolit si dopravce, nevylučujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.