Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
26.2.2014 jsem odesílala už čtvrtou reklamaci Notebook Lenovo IdeaU410 do servisního střediska Lenovo v Německu, do 30 dnů reklamace nebyla vyřízena, písemně jsem zažádala od odstoupení kupní smlouvy tj. 3.4.2014 s do dnešní doby 24.4.2014 mě nebyly vráceny peníze. Bylo mi zděleno, že čekají na schválení dobropisu ze servisního střediska, abych vyčkala, ale už to trvá 3 týdny a nikdo mě není schopný říct kdy to bude vyřízeno. Už jsem 2 měsíce bez počítače i bez peněz. Dále mě bylo zděleno, že mají 30 dní na vrácení peněz ze zákona, ale tuhle informaci jsem nikde nenašla.
Předem děkuji za radu.
Zezulová
Notebook IdeaU410 výrobní číslo QB 06128332
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme uplatnit nárok na vrácení peněz vůči prodejci. Zároveň v zákoně není dáno v jaké lhůtě mají vrátit uhrazené finanční částky, tedy platí, že ve lhůtě přiměřené a tedy i bez zbytečného odkladu.
Společnost Lenovo Technology B.V. organizační složka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.