Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30060Ukončení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 6 lety

Vojtěch Terš

Znění stížnosti

Dne 1.1.2019 jsem si za 149,- zaplatil premium členství na zkušební dobu. Dnes 24.1.2019 jsem se dočetl,že zrušit toto členství není tak jednoduché. Zaslal jsem proto ihned dotaz na be2,co mám udělat pro řádné ukončení. Nicméně mi došla pouze automatická odpověď,že mají na vyjádření 5 dnů,což by pak již nesplňovalo podmínky ukončení. Po probrání záležitosti s vaší podporou jsem ihned odeslal pro jistotu písemnou žádost o výpoveď včetně emailu s přílohou, potvrzující výpověď na zákaznickou podporu. Nyní čekám na vyjádření společnosti a potvrzení o ukončení této služby.


Požadované řešení

Žádám neprodlené zrušení jakéhokoliv následného členství na seznamce be2 včetně kokmpletního smazání všech uživatelských a osobních dat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 21:22, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2019 09:57, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.1.2019 18:34, před 6 lety


Vojtěch Terš

Hodnocení:

Komentář: Obdržel jsem emailem potvrzení o okamžitém zrušení mého členství a následé smazání mého profilu i všech osobních dat s tím, že mi již nebude účtováno jakékoliv prodloužení tohoto členství. Vážím si pomoci dtestu v tomto směru a osobně nehodlám postupovat žádné další právní kroky proti této společnosti. Pokud by však dtest, nebo kdokoliv z "poškozených" měl v úmyslu podávat trestní oznámení za nekalé obchodní praktiky apod. , rád se připojím a poskytnu k tomu všechny potřebné dokumenty, neboť to považuji za svu občanskou povinnost.

I tak "Děkuji" be2 za další zajímavou životní zkušenost a nakonec i jejich zákaznické podpoře, která se vyjádřila a zareagovala dříve, než za původně uvedených 5 dní.