Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#30062Nespokojenost s jednáním a prací operátora při řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 6 lety

Bohumila Válková

Znění stížnosti

Dobrý den,
podat stížnost jsem se rozhodla podat po dnešní komunikaci s operátorkou vaší společnosti Vodafone CR a.s. Již po několikáté jsem se snažila vyřešit problém s vystavením duplicitní faktury za mé služby v období od 10.10. do 9.11.2018. Při ukončení mé rámcové smlouvy na fyzickou osobu podnikající číslo 35659932 jsem uzavřela smlouvu novou nefiremní "Rodina" s tarifem Red+. dne 10.10.2018. K převedení čtyř účastnických čísel došlo k 13.10.2018, avšak firemní smlouva nebyla ukončena a došlo v prvním účtovacím období nové osobní smlouvy od 10.10. do 9.11.2018 k vyúčtování služeb dvakrát. Tuto skutečnost jsem několikrát a intenzivně telefonicky reklamovala od 27.11.2018. Vždy mi byla zaslána sms zpráva s potvrzení o uzavření požadavku, typ Technický problém. Avšak do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval, proto jsem měla zato, že již byl problém s duplicitou vyřešen. Včera 23.1.2019 jsem obdržela výzvu k mimosoudní úhradě od společnosti B4B INKASSO s.r.o., číslo spisu: 1818209 / AD, což mne šokovalo,protože jsem pochopila,že se můj požadavek na zrušení vyúčtování nijak nevyřešil. Dnes jsem zavolala operátorce Vodafone a ta chtěla tvrdila, že jsem nic nereklamovala, faktura je prý v pořádku, začala mi vysvětlovat pro mne již dávno známé skutečnosti a vůbec nepochopila, že se jedná o problém na vaší straně z technických důvodů, kdy není ukončena původní smlouva z důvodu dlužné faktury, která byla neoprávněně vystavena. Bylo mi řečeno, že je to v pořádku, a když nesouhlasím s vystavením faktury ať napíšu písemnou reklamaci. Pak s klidem ukončila náš hovor, aniž by pochopila mou vážnou situaci, kdy je po mně vymáhána pohledávka s následnou exekucí. Jsem zoufalá, že za dobu od 16.10.2018, kdy jsem poprvé tento problém řešila, se vůbec nic nevyřešilo a přístup ze strany operátorů je zcela lhostejný, bez jakékoli snahy pomoct mně jako klientovi, který se rozhodl dobrovolně vaše služby využívat. Jsem zklamaná a v případě, že nedojde k nápravě, budu nucena svou situaci řešit právní cestou. Věřím,že k tomuto krajnímu kroku nedojde a nadále budu využívat vaše služby.
S pozdravem, Bohumila Válková - účastník číslo 37445196


Požadované řešení

Řešení které požaduji je, že dojde ke stornu faktury 555483417 na částku 2573 Kč, bude staženo vymáhání této pohledávky u společnosti B4B INKASSO s.r.o., včetně zrušení administrativního poplatku. První smlouva uzavřená jako firemní na IČ 35659932 bude zpětně ukončena a nebude se mi zobrazovat v samoobsluze " Můj Vodafone" jako aktivní bez účastnických čísel s aktuálním útratou a čerpáním služeb, jako tomu je dodnes, aktuálně od 10.1.2019 k dnešnímu dni 24.1.2019 je uvedena částka 540 Kč, konkrétně není uvedeno za co je tato částka.
Změnit postup i přístup operátorů při řešení problému tak, aby bylo jasné jak požadavek řešili a s jakým výsledkem byl požadavek vyřešen. Zaslání potvrzení o přijetí požadavku je nedostačující, nikde není dále klient informován, jak byl jeho požadavek vyřešen, a když opětovně zavolá na zákaznickou linku, ten stejný požadavek se řeší opět od počátku, kdy opět klient obdrží pouze potvrzení o přijetí požadavku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 06:06, před 6 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním dlužné částky nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 16:35, před 6 lety

Dobré odpoledne, paní Válková,

jestli nesouhlasíte s dlužnou částkou a vystaveným Vyúčtováním, máte možnost podat reklamaci. Využít můžete Reklamační formulář, který je dostupný na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně můžete reklamaci poslat poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 06:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 06:56, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.