Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vážení,
dnes t.j 23.1.2019, po návratu ze zaměstnání jsme s manželkou našli za vraty hozený balíček , který nám zaslali přátelé ze SRN. Ráno jsem si zapomněl MT doma a po příjezdu z práce při kontrole nepřijatých hovorů jsem zjistil SMS z čísla 728202745, která zněla: "Dnes mezi 9-11 hod. Vám budu doručovat balík".
Předně jsem nebyl o doručování balíku vyrozuměn, tedy alespoň s denním odstupem. Balík byl tedy hozen Vaším řidičem přes vjezdová vrata na dlažbu. Nezbylo mi nic jiného než toto fotograficky zadokumentovat, neboť balík byl poškozen.
V žádném případě si nepředstavuji takovéto služby od Vaší firmy, která se na Webových stránkách honosí samými superlativy.
Věřím, že má stížnost bude s Vaším zaměstnancem projednána a už se to nebude opakovat.
Žádám o vyrozumění o řešení mé stížnosti.
S pozdravem
Bc. Miroslav Prokeš
zakázka č. 02/ 23.12019/ 02250 PPL - DEPO České Budějovice
Projednání stížnosti se zaměstnancem. Žádám o informaci o řečení stížnosti.
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.