Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30063Doručení balíku hozením přes vjezdová vrata na dlažbu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 6 lety

Miroslav Prokeš

Znění stížnosti

Vážení,
dnes t.j 23.1.2019, po návratu ze zaměstnání jsme s manželkou našli za vraty hozený balíček , který nám zaslali přátelé ze SRN. Ráno jsem si zapomněl MT doma a po příjezdu z práce při kontrole nepřijatých hovorů jsem zjistil SMS z čísla 728202745, která zněla: "Dnes mezi 9-11 hod. Vám budu doručovat balík".
Předně jsem nebyl o doručování balíku vyrozuměn, tedy alespoň s denním odstupem. Balík byl tedy hozen Vaším řidičem přes vjezdová vrata na dlažbu. Nezbylo mi nic jiného než toto fotograficky zadokumentovat, neboť balík byl poškozen.
V žádném případě si nepředstavuji takovéto služby od Vaší firmy, která se na Webových stránkách honosí samými superlativy.
Věřím, že má stížnost bude s Vaším zaměstnancem projednána a už se to nebude opakovat.
Žádám o vyrozumění o řešení mé stížnosti.
S pozdravem

Bc. Miroslav Prokeš


Produkt

zakázka č. 02/ 23.12019/ 02250 PPL - DEPO České Budějovice


Požadované řešení

Projednání stížnosti se zaměstnancem. Žádám o informaci o řečení stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 05:46, před 6 lety

Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 13:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.