Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den. V úterý 23.1. nám měla být doručována zásilka o váze 170 kg, takže jsme kvůli tomu museli mít na místě v ten den několik lidí. Pro jistotu jsem volala na zákaznickou linku, zda bude zásilka doručována. Bylo nám řečeno, že dnes to nebude. Opustili jsme tedy stanoviště a jeli jsme si po svém. Hodinu poté volá zákaznický servis, že se dnes zásilka URČITĚ bude doručovat a že pokud ji chceme, ať se vrátíme zpět a čekáme. Na otázku do kolika máme čekat jestli do 9 večer nebo do kdy nám bylo řečeno, že alespoň tak do 7. V půl 6 stále žádné info od kurýra, tak opět volám na zákaznický servis, kde se dozvídám, že tam není číslo na kurýra. Tak že buď mi ho do půl hodiny dodají nebo že to dnes nepřijede. Zásilka samozřejmě nepřijela ten den. Měla jsem při posledním telefonátu požadavek na to, že pokud se to tedy nedoručí 23.1., ať je nám zboží doručeno v pátek 25.1.
Co jiného se nestane, než že ve ČVTRTEK 24.1. mi přijde SMS "PPL bude mezi 10-12". Takže opět musím volat na zákaznický servis a řešit proč je nám doručováno zboží v den, který jsme nechtěli a přitom i ve vašem systému ta poznámka byla, že chceme doručovat v pátek. Změněno na pátek, kurýr okolo půl 11 samozřejmě volá, že to veze.
Pátek - avízo na dodávku mezi 10-12. V 9:10 telefonát od kurýra, že za 10 minut zboží doveze.
Sečteno podtrřeno - 3 dny řešení ohledně jedné zásilky, moje ztráta času s telefonáty a stejně ten 170kg balík budu tahat v jednom, protože jsme počítali s dovozem mezi 10-12 a nikdo jiný než já tu nejsme.
Toto je opravdu neskutečné.
Špatné datum doručování, brzké doručení, komunikace
Vysvětlení, proč to probíhalo takto a nebyla dodržen druhý datum, proč nebyl dodržet čas a proč nám 2 operátoři tvrdí něco jiného.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.