Společnost


JENA - nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30069Ceny v akcích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 6 lety

Jiří Hadraba

Znění stížnosti

Zakoupili jsme sedačku poslední den akce za 29.999Kč s informací, že "dnes" akce končí a od zítra bude cena opět navýšena na 38tisic. Vše jsem uhradil na prodejně vč. dopravy. Když jsem se podíval druhý den na cenu nábytku, tak byla 24.999 Kč.

Celý týden jsem se snažil dovolat na prodejnu a vždy mi prodavačky sdělily, že musím věc řešit s vedoucím. Bohužel paní vedoucí (plzeňská pobočka Rokycanská) je neustále v Brně, přijede vždy pozdě večer a ráno již není na prodejně.

Na emaily nikdo nereaguje, abych získal kompenzaci.


Produkt

Sedačka a její cena v akci


Požadované řešení

Snížit nákupní cenu na novou, protože došlo ke lži o cenách a nová nabídka je nižší než prodejní cena o týden dopředu navíc se lživou informací jaká cena v tom daném týdnu bude.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 23:36, před 6 lety

Dle přílohy 1 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jsou obchodní praktiky vždy považovány za klamavé, pokud prodávající nepravdivě uvádí, že výrobek nebo služba budou nabízeny pouze po omezenou dobu nebo že budou nabízeny pouze po omezenou dobu za určitých podmínek s cílem přimět spotřebitele k okamžitému rozhodnutí, aniž by mu poskytl přiměřenou lhůtu potřebnou k informovanému rozhodnutí.

Pokud prodávající uváděl, že sedací souprava bude za uvedenou cenu nabízena pouze do dne nákupu s tím, že následující den bude cena vyšší, ačkoliv tomu tak nebylo, jde o klamavou praktiku. Příslušným dozorovým orgánem pro nekalé praktiky je v daném případě Česká obchodní inspekce. Podnět k šetření je možné podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.