Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.4.Jsem platila za zboží které mi dodnes nebylo doručeno.Na uvedeny mail mi nikdo neodpověděl a tel.mi nikdo nezveda.Zkrátka absolutní nezájem firmy komunikovat se zákazníky.
Okamžité dodání balíku a nebo navrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě má spotřebitel dvě možnosti, jak se domáhat svých práv: veřejnoprávní nebo soukromoprávní cestou. V prvním případě může podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku. V občanskoprávní rovině má právo od smlouvy odstoupit dle § 1977 občanského zákoníku a žádatvrácení uhrazených finančních částek.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.