Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30070Neustále přetopený vlak, málo místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 6 lety

Nikola Brtvová

Znění stížnosti

Každý den jezdím do práce z Čelákovic do Kostelce nad Labem. Vlak je jen jeden motorový vůz neustále přeplněn lidi sedí jako sardinky. Pokud se místo nakonec uvolní je naopak i vlak přetopen a nedá se tam sedět, pokud nechcete, aby Vám nebylo špatně. ČD mi psaly, že prý porucha nebyla dnes jsem vyfotila, že porucha určitě být musela. Psala jsem ať ve vytížené časy, kdy lidé jezdí ráno do práce a děti do školy přidají vagón na tuto zprávu ČD nereágovaly.


Produkt

Vlak v 6:37 vyjížděl dne 25.1. jezdím s ním každý den.


Požadované řešení

Méně topení, strojvedoucí si na chvíli sedne, kde sedí lidi a zkusí teplotu, popř. teploměrem změří teplotu. Přidání jednoho vagónu, pokud je spoj ráno kolem 6-8 hodiny a odpoledne od 12-15. hodiny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 10:28, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 06:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.