Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Každý den jezdím do práce z Čelákovic do Kostelce nad Labem. Vlak je jen jeden motorový vůz neustále přeplněn lidi sedí jako sardinky. Pokud se místo nakonec uvolní je naopak i vlak přetopen a nedá se tam sedět, pokud nechcete, aby Vám nebylo špatně. ČD mi psaly, že prý porucha nebyla dnes jsem vyfotila, že porucha určitě být musela. Psala jsem ať ve vytížené časy, kdy lidé jezdí ráno do práce a děti do školy přidají vagón na tuto zprávu ČD nereágovaly.
Vlak v 6:37 vyjížděl dne 25.1. jezdím s ním každý den.
Méně topení, strojvedoucí si na chvíli sedne, kde sedí lidi a zkusí teplotu, popř. teploměrem změří teplotu. Přidání jednoho vagónu, pokud je spoj ráno kolem 6-8 hodiny a odpoledne od 12-15. hodiny.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.