Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nic jsem od Vás neobjednávala, uvědomuji si pouze, že jsem někdy v listopadu 2018? obdržela nějakou cetku bez ceny s tím, že mám uhradit poštovné.Okamžitě jsem balíček odeslala zpět na Mylano, PO BOX 18. 25.1.2019 jsem obdržela upomínka k placení poštovného a balného, plus poplatek za prodlení. Na uvedený zákaznický servis 227191219 jsem psala SMS s odmítnutím placení. Očekávám zrušení upomínky. S pozdravem, Coufalová
vyžadování poštovného za nevyžádné dodání jakési cetky,poplatek za prodlení
Zrušení upomínky 0090720304000703 s požadavkem na zaplacení Kč 208 a vyhrožováním s účtováním dalšího poplatku z prodlení.
|
Tweet |
Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebitelce doporučujeme, aby písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádala společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.