Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30074Neobjednané zboží, účtované poštovné a balné,poplatek za prodlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 6 lety

Ludmila Coufalová

Znění stížnosti

Nic jsem od Vás neobjednávala, uvědomuji si pouze, že jsem někdy v listopadu 2018? obdržela nějakou cetku bez ceny s tím, že mám uhradit poštovné.Okamžitě jsem balíček odeslala zpět na Mylano, PO BOX 18. 25.1.2019 jsem obdržela upomínka k placení poštovného a balného, plus poplatek za prodlení. Na uvedený zákaznický servis 227191219 jsem psala SMS s odmítnutím placení. Očekávám zrušení upomínky. S pozdravem, Coufalová


Produkt

vyžadování poštovného za nevyžádné dodání jakési cetky,poplatek za prodlení


Požadované řešení

Zrušení upomínky 0090720304000703 s požadavkem na zaplacení Kč 208 a vyhrožováním s účtováním dalšího poplatku z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 11:08, před 6 lety

Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebitelce doporučujeme, aby písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádala společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.