Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem mobilní telefon iphon X 9.12.2018 v Elektrowordu. 24.12.2018 jsem věnovala jako dárek manželovi. Do provozu byl dán 25.12.2018. Od začátku špatně fungovala klávesnice, byl špatný signál a po 3 týdnech používání odešel displei. Elektroword nás poslalo do opravny do Karlína, pokud si prý zaplatíme 600,- bude provedena oprava na počkání. To manžel absolvoval a bylo mu řečeno, že za 350 ,- telefon zavřou a že je z oxidovaný a že reklamaci neuznávají. Mezi dveřimi mu technik řekl, že už to bude chyba telefonátu před zakoupení. Odjela jsem na prodejnu, kde stejnou větu mi řekl prodavač a přesto reklamaci neuznali. Co mám dělat? Telefon je nyní 6 týdnů starý používán měsíc z toho v opravnách je již týden. Telefon nebyl ani ve vlhku, v dešti a to je na něj reklama, že je voděodolný.
špatný signál, vypadává, nefunguje klávesnice, růžový pruh přes celý display
Výměna telefonu za jiný.
Oni již tento nemají, připlatím si a raději budu chtít jiný.
Nebo vrátit peníze.
Nechci ani opravu, protože mu již nevěřím.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Na základě žádosti společnosti stížnost znovu otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby se mohla ke stížnosti vyjádřit.
Dobrý deň p. Palusková,
v mene spoločnosti ElectroWorld nie je možné sa vyjadriť, kým nemáme riadne zabezpečenú diagnostiku MT autorizovaným servisom.
prosim Vás preto o sučinnoť a to:
1. odovzdanie MT na riadnu zarucnu reklmaciu v korejkolvek predajni EW (PROSIM napíste do spatnej odpovede, ktorá predajna to bude). Predpokladam, že pôjde o predajňu Mladá Boleslav.
2. predajna s Vami spíše riadny reklamačný protokol (prijime reklamaciu) a o jej vybavení Vas budeme informovat v súlade s odborným posúdením
3. aktuálne nevidím ani servisné vyjadrenie, ktoré Vám mal vystaviť servis v Karline kde sa sa pokúšali uplatniť záručnú reklamáciu priamo v servise
ďakujem za doplnenie.
s pozdravom
Mgr. Ingrid Weintragerová, manazér oddelenia reklamacii ElectroWorld.
Hodnocení:
Komentář: Reklamace byla kladne vyrizena. Dekuji