Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.10.2018 jsem zaplatila 839 Kč za objednané zboží přes internet Pošta zdarma.
26.11.2018 jsem měla ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky.Druhý den jsem si ji byla vyzvednout na poště Olomouc 12, Janského 8. Zásilku nenašli, vzali si moje telefoní číslo a i když jsem tam byla několikrát se zeptat,dodneška ji nemám,prý byla vrácena odesílateli !!! Spojila jsem se s odesílatelem,uznali moji reklamaci a zboží odeslali znovu.Dne 11.1.2019 jsem dostala sms,že pošta převzala zásilku a o jejím doručení mě budou informovat.Včera 24.1.2019 jsem šla na poštu zjistit, kde se to zase seklo.Podle čísla v sms DR0012263137T pracovnice zjistila, že je zásilka v depu Ústí nad Labem a doporučila mi, abych si to sama vyreklamovala,že ony za to nemohou.To už se mi zvedl adrenalin a zeptala jsem se na jejich vyšší vedení.Odpověď pracovnic-vyhledejte si to na internetu.
Jsem rozezlená na nejvyšší míru a budu po Poště požadovat vrácení peněz, protože po třetí už mi to asi znovu nepošlou !!! A postoj a ochota pracovnic na poště je katastrofální!!!
Doufám, že stížnost vyřeší pošta k mé spokojenosti. Hájková Lydie Předem děkuji.
zásilka DR0012263137T
najít a doručit zásilku nebo vrácení zaplaceného zboží v hodnotě 839 Kč.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman