Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#30080Doručení mimo domluveného času

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 6 lety

Pavel Krasnov

Znění stížnosti

V lednu jsem objednal a zaplatil v IKEA zboží s doručením z Prahy do jiného města. Jeden den před doručením jsem obdržel SMS s termínem doručení (18.25-19.00), podle kterého jsem naplánoval přestěhování s půjčkou auta a dalšími příležitostmi. Kolem 15. hodiny mi ale zavolal pan a řekl, že za 30 minut už moje zboží přivezou. Na moje vysvětlení, že jsem ještě v Praze a přijedu nedlouho před uvedeným v SMS termínem doručení se zeptal, jestli někdo může zboží převzít místo mě a po moje záporné odpovědi prostě zavěsil. Jsem jistý, že pak by mi ani nezavolal a moje předplacené zboží by maximálně nechal někde kolem místa doručení (bez vysvětlení, kde to přesně je, najít destinací nelze). Naštěstí se mi podařilo najít někoho, kdo by v nejkratším termínu dokázal toto zboží převzít, ale celá situace je víc než šokující, nemluvě o tom, že několik krabic se zbožím teď budou jen tak ležet na chodbě, dokud je nevyzvednu.


Produkt

Nábytek a jiné zboží pro domácnost z IKEA


Požadované řešení

Minimálně bych chtěl mít zpátky cenu doručení (900 korun).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 05:29, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 08:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.