Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
V lednu jsem objednal a zaplatil v IKEA zboží s doručením z Prahy do jiného města. Jeden den před doručením jsem obdržel SMS s termínem doručení (18.25-19.00), podle kterého jsem naplánoval přestěhování s půjčkou auta a dalšími příležitostmi. Kolem 15. hodiny mi ale zavolal pan a řekl, že za 30 minut už moje zboží přivezou. Na moje vysvětlení, že jsem ještě v Praze a přijedu nedlouho před uvedeným v SMS termínem doručení se zeptal, jestli někdo může zboží převzít místo mě a po moje záporné odpovědi prostě zavěsil. Jsem jistý, že pak by mi ani nezavolal a moje předplacené zboží by maximálně nechal někde kolem místa doručení (bez vysvětlení, kde to přesně je, najít destinací nelze). Naštěstí se mi podařilo najít někoho, kdo by v nejkratším termínu dokázal toto zboží převzít, ale celá situace je víc než šokující, nemluvě o tom, že několik krabic se zbožím teď budou jen tak ležet na chodbě, dokud je nevyzvednu.
Nábytek a jiné zboží pro domácnost z IKEA
Minimálně bych chtěl mít zpátky cenu doručení (900 korun).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.