Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#30087Neoprávněně účtované položky plus načtená cizí Billa Club karta (jiné číslo zákazníka)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 6 lety

Šárka Podzemská

Znění stížnosti

Dne 25.1.2019 v 18:23:50 hod. (čas uvedený na účtence) jsem nakupovala na nadcházející oslavu v prodejně Billa v Praze-Radotín. Měla jsem plný koš, platila kartou 1764,75 Kč a byla na nákupu sama, tak jsem nestihla při vyndavání zboží z košíku na pás důkladně kontrolovat pokladní, co mezitím markuje. A stalo se, že v úvodu markování pokladní účtovala 2 položky, které jsem nekupovala (rajčata 250 g a cappy jahoda). Doma jsem ještě zjistila, že pokladní načetla jinou billa club kartu než mojí (jiné č. zákazníka). Trochu mně bylo divné, že po předložení mojí karty na závěr nákupu se nesnížila celková suma (pokladní ji nenačetla, už musela mít načtenou tu svojí) a na mojí otázku, jestli načetla kartu, sdělila, že ano), ale neřešila jsem to, tlačila se na mě další zákaznice, a jen jsem letmo zkontrolovala, že byly účtovány slevy pro club kartu. Pokladní byla suverénní a domnívám se, že tyto praktiky nemusela uplatnit poprvé. Prosím o prošetření, není to dobrá vizitka pro Billu. Navíc mám narozeniny a v minulosti mi v lednu pokladna vyjížděla narozeninový kupon na slevu, a nyní nic, protože má karta nebyla načtená, body připsané někomu jinému + neoprávněně účtovaná částka 48 Kč.


Produkt

Údaje na účtence: Filiálka: 00126 Pokladna 1 č. dokl. 8832 Pos 56 Jméno pok.: POKLADNI: 2 /2 Ev. č. 0126-20190125-01-8832


Požadované řešení

Nápravu si představuji nejlépe formou omluvy a poukázky na další nákup v přiměřené výši, pokud nemám na Billu úplně zanevřít. Účtenku mám schovanou. Děkuji za spolupráci. S pozdravem Š. Podzemská


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2019 06:27, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 13:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.