Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
spolecnost Ryanair na svem webu uvadi nasledujici:
https://www.ryanair.com/cz/cs/uzitecne-informace/centrum-pomoci/poplatky
"U vnitrostátních tras v Itálii, Francii, Španělsku, Portugalsku, Řecko, Polsko ,Rumunsko a Německu podléhají poplatky DPH v aktuálně platné výši v dané zemi."
Pri odbaveni letu ve ctvrtek 24.1.2019 do Charleroi nam vsak spolecnost chtela nauctovat poplatek za odbaveni na letisti navyseny o DPH, prestoze se jednalo o let mezi CR a Belgii, tedy mimo vyse uvedeny seznam.
Domnivame se, ze se jedna o klasicky projev mateni koncoveho zakaznika.
Prosime vas timto o provereni cele situace.
Poplatek za odbavení na letišti
Uvedení poplatků na webu podle skutečnosti.
|
Tweet |
Společnost je povinna informovat spotřebitele ještě před uzavřením smlouvy o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu, a to včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud tak neučiní, mohla by se společnost svým jednáním dopustit klamavého opomenutí, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.