Společnost


RYANAIR DAC

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30088Ryanair - matoucí informace na webu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 6 lety

Cestmir Zak

Znění stížnosti

Dobry den,

spolecnost Ryanair na svem webu uvadi nasledujici:

https://www.ryanair.com/cz/cs/uzitecne-informace/centrum-pomoci/poplatky

"U vnitrostátních tras v Itálii, Francii, Španělsku, Portugalsku, Řecko, Polsko ,Rumunsko a Německu podléhají poplatky DPH v aktuálně platné výši v dané zemi."

Pri odbaveni letu ve ctvrtek 24.1.2019 do Charleroi nam vsak spolecnost chtela nauctovat poplatek za odbaveni na letisti navyseny o DPH, prestoze se jednalo o let mezi CR a Belgii, tedy mimo vyse uvedeny seznam.

Domnivame se, ze se jedna o klasicky projev mateni koncoveho zakaznika.

Prosime vas timto o provereni cele situace.


Produkt

Poplatek za odbavení na letišti


Požadované řešení

Uvedení poplatků na webu podle skutečnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 12:28, před 6 lety

Společnost je povinna informovat spotřebitele ještě před uzavřením smlouvy o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu, a to včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud tak neučiní, mohla by se společnost svým jednáním dopustit klamavého opomenutí, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 09:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.