Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 20.3.2014 jsem byla kontaktována telefonicky operátorkou od O2 společnosti a ta mi sdělila, že tarif O2 Pohoda, který mám se ruší a je potřeba přejít na jiný. Pokud si jiný tarif nevyberu bude automaticky nastaven tarif O2 [:kůl:] a zda s tím souhlasím. Na náléhání operátorky ať se rozhodnu jsem se změnou tarifu souhlasila. Následující den jsem volala do centra péče o zákazníka a požadovala odvolání mého souhlasu se změnou, který byl učiněn na naléhání operátorky. Bylo mi řečeno, že to nelze a můj souhlas má společnost nahraný a to stačí. Následně mi byl tarif ještě ten den změněn.Myslím si, že postup této společnosti není správný a postup jak přemluvit klienta k méně výhodnému tarifu je alarmující.
Uznání reklamace,kterou jsem podala a bylo odpovězeno, že mají záznam rozhovoru a to je dostačující.
|
Tweet |
V těchto případech nedoporučujeme odsouhlasit nic při telefonátu a nechat si nejprve zaslat materiály poštou. Dle § 40 občanského zákoníku ( 40/1964) platilo, že písemně uzavřená smlouva může být měněna pouze písemně. V tomto případě doporučujeme projít obchodní podmínky, kde mohlo dojít ke změně a již tato změna mohla proběhnout pouze ústně.
Dobrý den,
změna tarifu byla provedena na základě ústního souhlasu. Nazpět Vám tarif O2 Pohoda nabídnout nemohu, neboť ten již není v aktuální nabídce. Nicméně parametry nového tarifu pro mladé - [:kůl:] jsou obdobné a pomineme-li slevu, kterou jste měla k internetu v mobilu na 24 měsíců, je tarif ještě levnější. Tarif Vám nabízí 120 volných minut, neomezené SMS do sítě O2 a 200 MB dat.
K Vašemu podnětu se Vám již vyjadřovali specialisté z oddělení Reklamací a Stížností dne 25. 4. 2014. Více se k němu již vyjadřovat nebudeme a pokládáme záležitost za uzavřenou. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.