Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#30093Zboží, které jsem poslala zpět nepřebírají; nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 6 lety

Barbora Korvasová

Znění stížnosti

Na stránkách skvelesaty.cz společnosti Elkan group s.r.o. jsem si objednala šaty. Šaty neseděly, proto jsem sje obratem zaslala zpět. Dle sledovacího čísla zásilky balík leží na poště už od 10.ledna. Společnosti jsem raději zaslala ještě doporučený dopis, ve kterém uvádím, že jsem v řádné lhůtě odstoupila od kupní smlouvy a zboží jsem zaslala. Tento dopis taktéž nepřevzali a je uložen na poště. Telefonní číslo je samozřejmě nefunkční. Je mi jasné, že peníze za vrácení zboží již neuvidím, zvlášť, když balík se zbožím ani nebyl ze strany prodávajícího převzat. Tímto chci zejména upozornit další případné zakazníky, aby od této společnosti určitě nic neobjednávali!


Produkt

Šaty Numoco 114-4 a Numoco 114-7, obj. č. 2018004039, celková cena 1098 Kč


Požadované řešení

Samozřejmě bych chtěla své peníze zpět, ale jak jsem již uvedla, vrácené zboží společnost ani nepřevzala (raději).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 10:58, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.