Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dodry den dne 24.1.2019mi prisla sms stimto zneni.Za pripojeni k internetu vam bude uctovano 29kc/24h.pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif v mobilu.Vice zdarma na http.//m02.cz/ivm 02.Sprava mne prekvapila,protoze jsem nedala souhlas ,aby byla pripojena na rychle volani a nakonec ani nikomu nevolam ani to neumim protoze sem uz starsi .No dnes 26.1 mi dosla ta ista sms to je uz vrchol ,ja mam platit za to co nepouzivam a proto vas zadam o zruseni a o vraceni penez .K internetu se pripojuji pouze doma na wifi. Dekuji Hruba
znění stížnosti
Zadam o zruseni rychleho pripojeni k internetu a vraceni penez.Dekuji Hruba
|
Tweet |
V daném případě záleží, zda spotřebitelka službu využila, či nikoliv. K zahájení datového přenosu (spuštění internetu) může dojít např. při otevření internetového prohlížeče, spuštěním aplikace která datový přenos využívá, nebo třeba v situaci, kdy wifi síť není v dosahu nebo je vypnuta,
Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.
Pěkný den,
tato SMS je vám zaslána v případě, že telefon v po SIM kartě požaduje připojení k mobilním datům.
Můžeme touto cestou zadat blokaci mobilních dat. Zašlete pomocí neveřejného údaje vaše telefonní číslo. Dále v případě, že se jedná o předplacenou kartu, uveďte z důvodu ověření výrobní číslo SIM. Pokud se jedná o mobilní tarif, uveďte rodné nebo referenční číslo na které je služba vedena.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den dne 1.2.2019 jsem byla v Breclave na 02 aby mi zrusili rychle volani ,tak to zablokovali ,protoze ja sem to neumela.Tuto sluzbu jsem nevyuzivala a proto vas prosim o vraceni penez. Dekuji Hruba
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Pěkný den,
bez telefonního čísla nemáme možnost jakkoliv předplacenou kartu prověřit a zadat vám navrácení částky.
Zašlete nám tento údaj a to pomocí neveřejného údaje.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den moje tel. cislo je 722344312 . Dekuji Hruba
Děkuji. Blokaci mobilních dat na SIM kartě nemáte nastavenou. Tu pro vás touto cestou zajistím. Zašlete mi prosím pro ověření výrobní číslo, které naleznete na SIM kartě.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
číslo karty: 894202069980795143
Prosím o úplné zablokování mobilních dat. Děkuji
číslo karty: 894202069980795143
Prosím o úplné zablokování mobilních dat. Děkuji
Pěkný den,
děkuji za zaslání. Blokaci mobilních dat pro vás touto cestou zadávám.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
dobry den cekam na vraceni penez ktere ste mi strhli za rychle volani uz je to mesic a doteras mi nebyli vracene penize .Dekuji Hruba
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Pěkný den,
částku 150 Kč jsem vám vrátil ve prospěch vašeho kreditu.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.