Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S penězi se již zřejmě neshledám, upozorňuji spíš pro případné uživatele služby. Na konci roku jsem vyzkoušel službu iptv dané společnosti v rámci akce za korunu na měsíc. Se službou jsem byl celkem spokojen, ale nejsem velký televizní divák, takže jsem se rozhodl zatím službu dál neužívat. V aplikaci v chytré tv jsem odklikl automatické prodloužení období, ale k mému překvapení byla částka na další měsíc z karty, kterou jsem užil, stržena. Nevěděl jsem, že zrušení automatického prodloužení nelze provést přímo v aplikaci, nýbrž jen v účtu na webu, moje chyba, i když to samozřejmě může nejednoho testeera zmást a firma tak získá poplatek za jeden měséc, čili zkouška za korunu to zase až tak není :-) Obrátil jsem se na podporu s vysvětlením situace, ale komunikace nějak vázla. Nakonec mi asistentka napsala, že sice částku nevracejí, ale vidí, že opravdu službu nevyužívám, takže mi peníze vrátí. Od této chvíle se nic neděje, peníze samozřejmě nikde a podpora na žádný můj mail neodpovídá. Takže buďte opatrní, neříkám , že je služba špatná, ale marketing se nějakými velkými zásadami serióznosti neřídí. Nejlépe je zablokovat platby kartou na netu, pokud se rozhodnete zkoušet :-D
LepsiTV
Slušné jednání, tj. komunikace.
|
Tweet |
Pokud společnost přislíbila spotřebitelovi vrácení neoprávněně stržených peněžních prostředků, je povinna svému závazku dostát. Pokud tak neučiní v ujednaném čase, případně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.