Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o balík na dobírku, stan za 2518 Kč. Dne 25.4.jsem balík ráno převzala, foukal vítr, držel papír na balíku na podepsání o převzetí, celou půlku papíru zakrýval rukou, aby neodlítl, po podepsání to hned schoval,já mu vyplatila čásku 2518 a balík jsem převzala. Moje chyba byla, že jsem nepožádala, aby mi to dal celé prohlédnout, protože na tomto papíře, jak tvrdí, byla uvedena špatná částka 699 (nějaká taková částka), ne však 2518 Kč. Balík jsem platila podle papíru na balíku, Také po mě požadoval i tuto částku - 2518 Kč. Věděla jsem kolik mám platit, chodily mi i SMS s touto částkou od pošty, měla jsem peníze přesně nachystané v peněžence, 2 tisícovky, pětistovku a kovovou padesátikorunu, ještě jsem mu počítala, kolik mi má vrátit, nebyl schopen to ani spočítat, vracel mi 32 korun, moc dobře si to musel pamatovat. Zhruba po 7 hodinách v 16:30 přišel a chtěl po mě doplatit rozdíl skoro 2 tisíce. Jak později při odchodu přiznal, ještě si celkovou částku, co ten den vybral, nepřepočítal (manžel to potvrdí, byl u toho). Při oznamování problému se mnou okamžitě jednal velmi arogantně, nikoliv slušně, vyhrožoval mi a zastrašoval mě, tomuto jednání nepředcházelo žádné slušné informování o problému. Samozřejmě se mohu mýlit, ale na základě jeho okamžitého asertivního chování a počítám-li k tomu i to zakrytí té částky na tom papíře k podpisu, je možné, že si omylu pošty mohl všimnout před předáváním a předem si to tak naplánovat za účelem obohacení se. Co však nastane, jestliže si ty peníze nechal?
Stan Ferrino TRIBE 3 za 2518, - Kč od firmy M-camping. Podle zaslaných SMS číslo balíku NP 0015731324X. Doručen z Prahy 5 na poštu Šternberk, 785 01
Prosím o informaci, jak to bylo vyřešeno a případně jak mám dále postupovat. Pokud se pán jen spletl, respektive pošta u čásky na příjmovém dokladu a peníze odevzdal a nedorozumění se úspěšně vyřešilo, pak minimálně bylo nevhodné jeho chování a způsob oznamování problému. Takto by se zaměstnanci pošty chovat neměli.
|
Tweet |
V případě, že byla na dokladu uvedená špatná částka, může pošta dodatečně žádat její úhradu. Každopádně doporučujeme se nyní na poště informovat, jestli je vše uhrazeno. Zároveň nedoporučujeme cokoli platit bez dokladu o potvrzení platby. V takových případech je pak mnohem těžší prokazování, že k úhradě došlo.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.