Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#30104Nedodržení povrchového materiálu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 6 lety

Magdalena Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
20.10.2015 jsem v Asku koupila koženou sedačku Tokio- materiál potahu měl být kůže.
aktuálně- tedy po třech letech používání na jednom z polštářů začal povrch silně drolit- odlupují se komplet bílé šupinky a opadává to všude kolem. Dále na jednom z polštářů, na kterých se sedí se začíná silně jevit ošoupání- stejně jako na opěrce.
Sedačku používáme výhradně v domácím oblečení ( žádné tvrdé kalhoty nebo džíny...)
Protože drolení začalo cca před Vánoci 2018 a rychle to postupuje, poslala jsem poptávku na opravu vydrolených míst specializované firmě na opravy kůže- kožených sedaček a autosedaček a ti mi odpověděli, že tento povrch je koženka a že opravu provést z tohoto důvodu nelze. Abych měla ješště jiné posouzení odborníka, byla jsem s jedním z polštářů i u čalouníka, aby mi prověřil materiál a ten mi řekl, že je asi základem kůže, ale povrch je na ní provedem nástřikem nějaké hmoty, protože tento typ oděru rozhodně není pro kůži typický.
Sedačka je po třech letech ne uplně každodenního používání (polovinu roku trávíme mimo Prahu - prakticky nepoužitelná. Požádala jsem Asko, aby mi dodali prohlášení výrobce, že se skutečně jedná o kůži. Zatím bez odpovědi, asi proto, že je to po záruční lhůtě.
Nevím jak postupovat,když je to již po uplynutí dvouleté lhůty- v situaci, kdy by byla prodaná sedačka za cenu varianty v kůži, ale použitým materiálem je koženka? A i koženka by měla vydržet déle než tři roky byť i intenzivního používání.
na paragonu je identifikováno, že si kupuji sedačku v kůži a po třech letech je na odpis.


Produkt

sedačka Tokio


Požadované řešení

výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 17:19, před 6 lety

Pokud se vada projevila více než 24 měsíců po převzetí zboží, spotřebitelka již nemá nárok sedačku reklamovat.

Pokud prodávající uváděl jiný materiál, než jaký byl skutečně dodán, mohlo by se jednat o klamavou praktiku ve smyslu § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj. Stížnost na nekalé praktiky může spotřebitelka podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI. V rámci šetření může ČOI udělit prodávajícímu sankci, nemůže však zasáhnout do soukromoprávního vztahu mezi spotřebitelkou a společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.