Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#30105Nabídnuto dlouhodobě používaní zboží deklarované jako nové.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 6 lety

Jan Bělecký

Znění stížnosti

Bohužel mám děsivou zkušenost s Datartem. Dne 22.1.2019 jsem osobně navštívil prodejnu V Carrefour Ostravě, kde jsem se tázal na konkrétní výrobek (odvlhčovač). Bylo mi řečeno, že nemají, nechť si ho objednám na netu. Učinil jsem tak ve stejný den z domu. Po objednání přišla po 5 min. zpráva, že je výrobek na prodejně připraven k převzetí. Zvláštní rychlost. Nicméně jsem si pro něj jel. Již při předání zalepeného balíku mi bylo podezřelé, že je polepen neoriginální páskou a z boční strany proražen. Po rozbalení jsme i s prodávajícím zírali. Vrchní panel poškrábán dlouhodobým používáním, sací mřížky zaprášené, až černé opět dlouhodobým používáním, včetně kabelu. Nenamáhali se vady alespoň zakamuflovat. Shrnutě. Vrazili do krabice použitý výrobek a nabídli budoucímu spokojenému zákazníkovi. Peníze byly okamžitě vyplaceny nazpět. Nicméně jsem najel přes 30 Km. Poradili mi, abych si opět vypsal nový požadavek na netu. To již nebudu riskovat, neboť si nemůžu být jistý tím, že tentokráte přístroj jen nevyleští, či nevymění viditelná poškození výrobku. Přešel jsem tedy ke konkurenci Alza. Snad budou solventnější. Doporučuji vždy prohlédnout na prodejně. Mám s datartem již druhou takovou zkušenost. Jednalo se o koupi chytrých hodinek s rozbitou čočkou kamerky. Co se týče personálu, prodavač byl vstřícný. Nedokážu si představit, že bych výrobek otevřel až doma. Jistě bych neuspěl s reklamací. Přiznám se, že ani já být prodavače neuvěřím tomu, že si dnes někdo koupil zaručeně nový výrobek a po hodině mi přinesl očividně dlouhodobě používaný. Chce se mi věřit, že to byl ojedinělý případ, nicméně poškozuje dobré jméno společnosti.


Produkt

odvlhčovač vzduchu -


Požadované řešení

Řešení si musí společnost najít sama. Mým řešením bylo to, že jsem se obrátil na společnost ALZA a tam jsem byl uspokojen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2019 17:08, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly inzerovány nebo které mohl spotřebitel očekávat, je zboží vadné a spotřebitel může uplatnit reklamaci. Bylo-li dodáno vadné zboží, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Spotřebitel místo výše uvedených způsobů nápravy může taktéž žádat přiměřenou slevu.

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel práva žádat úhradu nákladů, které musel účelně vynaložit pro uplatnění práv z vadného plnění (např. cestovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2019 06:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.