Společnost


Ivana SVÍTKOVÁ

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30110Špatný návod v českém jazyce - Dřevěný soubor her 100

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2019, před 6 lety

Arnošt Bartošek

Znění stížnosti

Dobrý den,

v měsíci září jsme si u společnosti "Ostrov her" objednávali zboží "Dřevěný soubor her - 100" pod objednávkou 11801286, které nám bylo zasláno dne 10.09.2018. Jelikož bylo zboží určeno jako dar k Vánocům, bylo toto zboží rozbaleno během týdne 52/2018. Po rozbalení zboží a kontrole bylo zjištěno, že přiložený návod v českém jazyce neodpovídá v 70% obsahem zakoupené verzi zboží. S produktem jsme jinak 100% spokojeni.

29. prosince byl z naší strany zaslán email společnosti Ostrov her (obchod@ostrov-her.cz) s žádostí o dodání správného návodu k výše uvedenému zboží, přičemž obchod odpověděl dne 02.01.2019 (@ostrov-her.cz), že správný návod bude zaslán ihned jako PDF soubor, což se doposud nestalo.

S pozdravem
Arnošt Bartošek


Produkt

Špatný návod v českém jazyce - Dřevěný soubor her 100


Požadované řešení

V případě, že žádný odpovídající návod v českém jazyce neexistuje a nebude dodán, požadujeme vrátit část peněz zpět.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 17:15, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 15:57, před 6 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.