Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30115Klamavé informace pro nalákání zákazníků a následné neplnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2019, před 6 lety

Markéta Smolíková

Znění stížnosti

V srpnu jsem přecházela se dvěma čísly k O2 od T-mobile, rozhodli jsme se kvůli akci (voucher za 4000 za 1 přenesené číslo). Ještě před přenosem jsem se ujišťovala na infolince, zda se dají vouchery kombinovat a využít na iphone. Bylo mi řečeno, že ano. Při telefonátu od O2 jsem se znovu ptala, zda tomu tak je. Opět mi bylo potvrzeno. Vouchery stále nepřicházely, ale vzhledem k tomu, že mi nebylo řečeno, dokdy je mohu uplatnit, nijak jsem neurgovala. V listopadu jsem začala řešit zaslání voucherů, od O2 mi bylo sděleno, že je chyba sice na jejich straně, ale vouchery mi nedají. Reklamovala jsem, vouchery mi byly přiznány - celé toto trvalo kolem 3 měsíců a vouchery mi byly zaslány 23. nebo 24.1.19 s tím, že je musím využít do 31.1.19. ŠLa jsem si tedy pro iPhone se slevou 8 tis., kvůli kterému jsem celou věc řešila. Na pobočce se mi arognantí prodejce vysmál, že vouchery kombinovat nelze a už vůbec ne na iphone. Nařkl mě, že jsem líná, že to řeším přes infolinku a nejdu na pobočku, když jsem chtěla zavolat manažera, řekl mi, že ho nezavolá, že mi stejně nepomůže. Znovu jsem reklamovala, vouchery mi nakombinovány byly, ale s tím, že je nelze využít na iphone. Na infolince jsem dostala mylné informace o možnosti využití a O2 ani po auditu hovorů nechce přiznat můj nárok na to, co mi při "vábení" slíbili. V hovorech to několikrát zaznělo, že si tento model při kombinaci voucherů mohu pořídit. Teď nemám nic, jelikož jiný model používat nechci. Teď po asi 4. reklamaci se nově začali ohánět pozdní reklamací, že jsem přešla v 8/18 a začala řešit 11/18, ale žádnou informaci o platnosti voucherů mi předem nesdělili, čekala jsem tedy, až mi vouchery zašlou. Když mi je 2 měsíce neposlali, tak jsem to vzhledem k časové prodlevě začala řešit, což už na O2 bylo pozdě. Ještě jsem se před přechodem ptala na lince, zda nevadí, když voucher využiji později, třeba v listopadu, prý to není problém a od listopadu řeším - dle O2 úplně zbytečně. Kdybych věděla, že se takto sleva nedá využít, zůstanu u T-mobile a pak neřeším další 3 měsíce. Strávila jsem tím spoustu času kvůli mylným informacím a teď, když se téměř vše vyřeší, je mi sděleno, že už s tím nikdo nic neudělá.


Požadované řešení

Voucher za 8 tisíc jsem odmítla, protože požaduji to, co mi na počátku slíbili. Vzhledem k tomu, že zaměstnanci O2 jednají jménem společnosti a toto mi sdělili, mám na to nárok. Navíc vše mají nahrané, požaduji tedy iphone X se slevou 8 tisíc korun, který mi slíbili, když se mě snažili nalákat. Pokud to nejde voucherem, požaduji nějakou mimořádnou slevu, která půjde uplatnit tak, jak mi bylo původně slíbeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 10:55, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 11:03, před 6 lety

Pěkný den,
váš nesouhlas s vyřešením předchozích reklamací předávám přímo kolegům z tohoto oddělení. Ti vše opětovně prověří a budou vás s vyřešením v zákonem stanovené lhůtě, jednoho měsíce, kontaktovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2019 15:40, před 6 lety


Markéta Smolíková

Po měsíci mi byla od O2 žádost zamítnuta.
Vyjádření O2:

Věc: Reakce na nesouhlas s vyřízením podnětu

Vážená paní Smolíková,
reaguji na Váš nesouhlas s vyřízením podnětu týkajícího se vygenerovaných voucherů k mobilním číslům *** a ***.
Připomínám, že Váš podnět byl vyřízen e-mailem č. O5D8SPD ze dne 24. 1. 2019.
Toto vyřízení bylo správné a dovoluji si na něj odkázat.
Byly Vám poskytnuty vouchery k uplatnění na nákup zařízení z aktuální nabídky a jejich platnost Vám byla oznámena v SMS. Ověřil jsem, že při řešení podnětů nebylo Vámi uvedeno uplatnění na konkrétní typ telefonu a zaslání voucherů jste odsouhlasila.
Původní vyřízení podnětu ponechávám v platnosti.
Vážená paní Smolíková, věřím, že mou odpověď přijmete s pochopením.

O2 sice tvrdí, že jsem vouchery přijala, ale do telefonu jsem je odmítla s tím, že chci dát ještě k přezkoumání. Teď mi do telefonu řekli, že nemám nárok vůbec na nic, i když jsem vouchery neuplatnila a žádné mi nepřišly. Což mi po 4 měsících řešení přijde neadekvátní.

Žádám tedy o zaslání voucheru v hodnotě 8 tis., který jsem nedostala, abych ho mohla uplatnit na telefon z nabídky.

Děkuji
Smolíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 12:13, před 6 lety

Jestliže se jednalo o marketingovou akci společnosti O2 HW BONUS–SRPEN 2018, jejíž pravidla je možné nalézt zde: https://www.o2.cz/file_conver/605847/Pravidla_akce_HW_BONUS___srpen_2018.pdf, je skutečně s podivem, že zaměstnanci společnosti bylo opakovaně tvrzeno, že slevu lze uplatnit na nákup mobilního telefonu Apple iPhone X, když tento mobil není v pravidlech (čl. IV. Sleva) vůbec uveden.

Jestliže zaměstnanci jednali skutečně popsaným způsobem, jedná se o zjevné klamavé konání ze strany společnosti. Vyzýváme proto společnost, aby situaci uvedla do stavu, který odpovídá tomu, co bylo spotřebitelce sděleno.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 16:56, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.