Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12.2017 jsem v prodejně Humanic na Národní třídě zakoupila hnědé kožené kozačky. Téměř celou loňskou zimu jsem boty nosila. Letos jsem kozačky opět obula v prosinci. Začátkem ledna 2019 mi do jedné z bot začalo zatékat a všimla jsem si díry skrz na skrz na vnější straně nártu. Poradila jsem se v opravně obuvi, kde mi bylo řečeno, ať to jdu určitě reklamovat, jelikož se jedná o vadný materiál a tohle by kůže neměla udělat. Dne 16.1. jsem jela kozačky reklamovat, paní se mnou sepsala reklamační protokol s tím, že se mi ozvou přes sms. To se taky stalo a už za dva dny!!! V sms stálo, že reklamace je nedůvodná. Přinejmenším mi přijde velmi zvláštní, že se o tom rozhodlo za pouhé dva dny. Mám z toho dojem, že se tím nikdo nezabýval. Následně jsem si jela kozačky vyzvednout, prodavačka mi k nim předala protokol se zdůvodněním, že reklamace je neoprávněná a že obuv již vykazuje mechanické poškození s prohloubením vady. Jinak řečeno, že si za to můžu sama a do kozaček jsem si schválně udělala díru. Paní prodavačka už to dál nechtěla řešit, že s tím nic neudělá a odkázala mě na výrobce. Vzhledem k tomu, že se jedná o kozačky za téměř 3600,-, jsem velmi znepokojená tímto jednáním. V kozačkách jsem chodila pouze jednu celou zimu a pouze ve městě. Na lístku připevněného k paragonu je zaškrtnuto, že se jedná o obuv pro volný čas (obuv je vybavená podešvemi schopnými odolávat pohybu po nerovných terénech ve městech i v přírodě. Nesouhlasím s neuznáním reklamace a žádám o znovuprojednání. Mohu případně přiložit i foto obuvi.
dámské kozačky Pat Calvin, vel. 38, číslo art. 1-62-37-18013, cena 3 549,-
vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží ve stejné hodnotě.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět, v každém případě se hodláme touto stížností zabývat, nebráníme se dalšímu jednání a případnému opětovnému hodnocení obuvi, není naším zájmem zákaznici jakkoli poškodit a zákonné odpovědnosti za vady se nezříkáme. Zákaznici můžeme nabídnout prověření reklamace, k tomu je nutné doložit také reklamovanou obuv. Žádáme o zaslání obuvi na adresu naší společnosti, po obdržení obuvi se můžeme reklamací více zabývat a obuv hodnotit. O výsledku budeme zákaznici informovat.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Navrhovaný postup se z našeho úhlu pohledu jeví jako vhodný k řešení situace. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Děkuji za reakce a možnost prověření reklamace. Boty zašlu, jen nevím, zda na adresu sídla Humanic do Brna nebo je odnést na prodejnu, kde jsem boty zakoupila, tzn. Humanic na Národní třídě v Praze?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
obuv zašlete nejlépe na adresu naší společnosti, HUMANIC CZ, spol. s r.o., Nám. Svobody 11, 602 00 Brno.
Po obdržení obuvi se můžeme reklamací dále zabývat a obuv hodnotit.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Dobrý den,
obuv jsem zaslala na adresu Vaší společnosti do Brna dne 8.2.2019.
S pozdravem,
Černá
Dobrý den,
po obdržení obuvi se můžeme k reklamaci více vyjádřit. K vytýkané vadě uvádíme, vrchový materiál je značně vysušený - neošetřovaný, v uváděné oblasti je vydřený podšívkový materiál a odhalená výztuž - tužinka, což mohlo významně přispět k poškození vrchového materiálu (materiál je vytlačený - vydutý). Důvody, které vedly prodávajícího k zamítnutí reklamace, chápeme. Přesto, po zvážení všech okolností, jsme rozhodli, přehodnotit reklamaci ve prospěch zákaznice, není naším zájmem nespokojený zákazník. Zákaznice se může dostavit do prodejny k dořešení reklamace. Po předložení kupního dokladu bude reklamace vyřízena k závěru zrušením kupní smlouvy, předpokládáme tedy, ke spokojenosti zákaznice.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat na nabídku společnosti.
Dobrý den,
děkuji za přehodnocení reklamace. Zítra 13.2. zajdu do prodejny, kde jsem boty zakoupila k dořešení reklamace.
S pozdravem,
Černá
Dobrý den,
reklamace byla vyřízena k závěru a spokojenosti zákaznice zrušením kupní smlouvy.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost uzavřít.
Dobrý den,
na prodejně se mnou dořešili reklamaci a vrátili mi peníze.
Děkuji za přehodnocení reklamace a její kladné vyřízení.
S pozdravem, Černá
Hodnocení: