Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30117Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2019, před 6 lety

Michal Matějka

Znění stížnosti

Dne 15.1.2019 jsem si objednal zboží.
17.1. byl balík v depu PPL.
18.1. jsem volal na infolinku PPL, že mi nebyla odeslána sms o doručení. Operátorka se řidiči nedovolala.
21.1. operátorka mi sdělila, že balík byl poškozen a čeká na přebalení.
24.1. přišla sms, balík bude doručen mezi 14-16 hod.
O 40 min později - vyzvednuti balíku v PPL ParcelShopu.
Volal jsem na infolinku + žádost o opětovné doručení.
25.1. opět žádost o doručení domů. Operátorka volala řidiči, balík vyzvedne a dodá.
27.1. balík je uložen v PPL ParcelShopu.
Řidič porušil obchodní podmínky, kdy se nepokusil balík dodat, vždy ho uloží ve výdejním místě PPL.


Produkt

Objednáno z www.fitness.cz (č. zásilky - 40694401288)


Požadované řešení

Žádám slevu na přepravní službu. Potrestání řidiče za neplnění si pracovních povinností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 09:51, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 06:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.