Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslane zbozi - kos na hracky, zaslano rychlé a v poradku, ale až v krabici pritomna zprava, že je vyrobeno v Cine a to z vysoce toxickych plastovych materialů poskozujicich zdravi. Listek pouze v anglictine.
Prirozene jsem obratem vrátila pro zatajeni informaci na eshopu pri objednani a vysokou toxicitu zbozi.
Firma vsak odmitla uhradit postovne, presto e ma že zakon a povinnost a to protože jsem objednavala veci 2 a musela bych vrátit celou objednavku. Postovne tam I zpet byl cca trojnasobek hodnoty zbozi. U druheho zbozi nejsou dostupne dodatecne popisu vubec, pravdepodobne tedy ani tu pouziva nebudu, protože jsem ztratila duveru v takto neduveryhodny eshop ktery siri takoveto zbozi smerem k detem a nerespektuje tak platne zakony v CR.
Klamava reklama, sireni toxickych produktu detem, zakon porusujici jednani pri vyrizeni vratky
Zverejneni stiznosti - firma neumoznuje zpetnou vazbu na svych strankach. Nutno varovat dalsi uzivatele.
Jak postupovat s vymahanim postovneho?
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nesplňuje-li výrobek zákonem stanovenou jakost při převzetí, má kupující právo na dodání nové věci bez vad, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud však není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy.
Je-li kupující oprávněn požadovat nápravu vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva (typicky poštovné za odeslání reklamace).
Pokud byla věc vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Spotřebitel by tak mohl žádat náhradu škody (náhradu poštovného zaplaceného za dodání zboží), která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel však musí prokázat, že mu škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.
Jako nebezpečný může výrobek označit Česká obchodní inspekce. Doporučujeme sledovat upozornění na jejích internetových stránkách www.coi.cz, popřípadě podat dozorovému orgánu podnět k šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.