Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3012Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 4 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2014, před 11 lety

Tomáš Chromec

Znění stížnosti

Tablet Asus jsme zakoupili v listopadu 2013 dceři k vánocům. 25.2.2014 jsme poprvé reklamovali, protože tablet se přestal nabíjet (nefungovala ani nabíječka dodaná k tabletu, ani jiné se stejným konektorem). Reklamace byla vyřízena opravou a tablet nám byl vrácen funkční, ale systém byl přehrán, tak jsme tablet museli znovu nastavit. To samé se opakovalo po reklamaci 15.3.2014 - opět opraven a znovu jsme museli tablet nově nastavovat.
Potřetí jsme reklamovali stejnou závadu 8.4.2014, necelé dva týdny po vyzvednutí z druhé reklamace. Při této reklamaci jsme rovnou požadovali odstoupení od kupní smlouvy, protože v případě, že se na výrobku vyskytne po třetí stejná závada po dvou předchozích opravách, je kupující oprávněný žádat odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
23.4.2014 nás informovali prostřednictvím sms, že reklamace byla zamítnuta. Telefonicky jsme se informovali proč a bylo nám sděleno, že závada se neprojevila. Začali jsme se tady přes dtest zajímat o to, jak máme dále postupovat a dne 25.4.2014 jsme na prodejně v Plzni žádali o předvedení tabletu pracovníkem Electro Worldu. Slečna nám předvedla, že tablet nabíjí, ale zjistili jsme že byl software zase přehrán, přestože to nebylo v zápise ze servisu uvedeno.
Jak jsme z dtestu věděli, tak pokud nedojde k uznání reklamace, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli jinak zasahovat, než jej posoudit a zároveň je povinný zamítnutí reklamace řádně odůvodnit v souvislosti s reklamovanou vadou dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Přehráním software bylo do tabletu zasahováno a my nevidíme důvod k tomuto kroku, jestliže se závada neprojevila. Zároveň nám žádným způsobem nebyl tento zásah oznámen, ani zdůvodněn. Proto nadále trváme na odstoupení od kupní smlouvy a tablet jsme na prodejně nepřevzali, aby bylo průkazné, že jsme do něj nemohli zasáhnout my po převzetí.


Produkt

AUME172V1B055 Tablet Asus 7 VIA VM89501GB A


Požadované řešení

Požadovaným řešením je akceptace odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, neboť závada je stále stejná a znemožňuje používání výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2014 12:56, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme prodejce písemně vyzvat ke zdůvodnění zásahu do výrobku. Případně, aby Vám tento zásah potvrdil. Důkazem je například i videonahrávka. Nyní máte možnost s důkazem, že bylo do výrobku zasaženo, výrobek převzít a nechat jej posoudit znalcem, který by existenci vady prokázal nebo již po zajištění důkazu o zásahu zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Dle nám dostupných informací v tomto případě postupoval zákazník správně a společnost nebyla oprávněna do výrobku bez uznání reklamace jakkoli zasahovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:49, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:12, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:18, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.