Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již 3x jsem jak já tak manžel žádaly o zasílání složenek a opět přišlo vyúčtování bez složenek. Myslíte, že už se to někomu podaří poslat správně??? Nebo kolikrát to ještě musíme nahlásit a jak aby to bylo správné.....
Jitka Vačkářová, Josef Vačkář
Posílat složenky jak jsme oba žádali....
|
Tweet |
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen ve formě podle odstavce 5 paragrafu 64 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, vyúčtování ceny za poskytnuté služby. Dle odst. 5 výše uvedeného zákona po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, podnikatel předloží vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické.
Jakožto způsob platby lze zvolit i platbu složenkou více na https://www.o2.cz/osobni/podpora/jak-platit-za-sluzby-o2.
Pěkný den,
na nastavení vyúčtování se rádi podíváme. Zašlete nám prostřednictvím neveřejného údaje buď telefonní čísla, které se stížnosti týkají či rodné nebo referenční číslo na které je služby či služby vedeny.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.