Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30125Zasílání vyúčtování bez složenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2019, před 6 lety

Jitka Vačkářová

Znění stížnosti

Již 3x jsem jak já tak manžel žádaly o zasílání složenek a opět přišlo vyúčtování bez složenek. Myslíte, že už se to někomu podaří poslat správně??? Nebo kolikrát to ještě musíme nahlásit a jak aby to bylo správné.....

Jitka Vačkářová, Josef Vačkář


Požadované řešení

Posílat složenky jak jsme oba žádali....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 09:47, před 6 lety

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen ve formě podle odstavce 5 paragrafu 64 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, vyúčtování ceny za poskytnuté služby. Dle odst. 5 výše uvedeného zákona po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, podnikatel předloží vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické.

Jakožto způsob platby lze zvolit i platbu složenkou více na https://www.o2.cz/osobni/podpora/jak-platit-za-sluzby-o2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 09:58, před 6 lety

Pěkný den,
na nastavení vyúčtování se rádi podíváme. Zašlete nám prostřednictvím neveřejného údaje buď telefonní čísla, které se stížnosti týkají či rodné nebo referenční číslo na které je služby či služby vedeny.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 05:56, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.