Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupila jsem si u Alzy mobilní telefon,po 2 měsících jsem ho odnesla na záruku,telefon se vypínal a zapínal neustále dokola.Povedlo se mi ho dát do továrního nastavení.Telefon jsem tam dala 21.12.,12.1. jsem si ho měla přijít vyzvednout ale telefon nebyl opravený s vyjádřením že je zablokovaný.Nesmysl,technik přímo na prodejně se pokoušel telefon odblokovat ale nic s nim nešlo dělat.Řekl,že je to jasná SW vada.Navíc telefon zablokovaný není,jak už jsem psala dala jsem ho do továrního nastavení a potvrdila heslem.Na telefonu je pouze možnost výběru kdy nastavit jako nové zařízení a nebo přenést data ze stávajícího zařízení.Ovšem když se klikne na kteroukoliv možnost telefon se opět vrátí na výběr,taková smyčka ze které se nedá nikam dostat.Reklamaci jsem si odmítla převzít tak si nechali telefon na prodejně s tím že to budou řešit s reklamačním oddělením.Od 12.1. do ted se nic neděje.Alza mi říká že mám čekat.Kontaktovala jsem i servis kde stále tvrdí že je telefon blokován,z prodejny jim jasně píší že je to SW.Pokud je to jasná SW mám přeci nárok na vrácení peněz?Jde o servis VPS DATA.pan Hajs.Dále bych se ráda zeptala k telefonu jsem si zakoupila i pojistku.Mám nárok na vrácení pojistné částky v případě že mě vrátí peníze?
Telefon je nyní veden pod č. AORE 19039 165r - pochopitelně si papírově udělali že jsem si telefon toho 12.1.převzala.Od té doby leží na prodejně.Jde o Xiaomi redmi note 6 pro.produkt XI187c2
Požaduji vrácení peněz za telefon i s pojistnou částkou.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Pokud bude odstoupeno od kupní smlouvy, ruší se i pojistná smlouva a spotřebitelka má následně právo žádat vrácení poměrné části zaplaceného pojistného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.