Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internet jsem zakoupila v levnejmobil výrobek. Ten jsem za 3 dny vracela na prodejně v Ostravě - Porubě, na formuláři je napsáno Odstoupení od smlouvy. Stejný den jsem na e-mail této firmy napsala o Odstoupení od smlouvy a číslo účtu pro vracení peněz.
Po uplynutí 14 dní jsem opět psala e-mail, protože Odstoupení od smlouvy nebylo nijak vyřešeno, firma se sama neozvala, ani nezaslala peníze.
A napsali mi, že to řeší jako reklamaci?
Opravdu nechápu proč...
Asi proto, že prodavač na formulář uvedl, že výrobek se vypíná. Což ale uvedl proto, aby tento výrobek nebyl prodán někomu jinému, a to na odstoupení od smlouvy nic nemění.
Toto chování je porušením OZ.
Fitness náramek Huawei AW61 Band A2 Black (EU Blister)
Žádám aby bylo řešeno Odstoupení od smlouvy, které je uvedeno na formuláři, který jsem podepsala v prodejně i v mejlu, který jsem na firmu zaslala.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.