Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Touto cestou bych chtěla podat stížnost na Českou poštu.Od 24.1.2019 mi prepravujou balík z bodu A do bodu B cestou cca 10km.Balik jsem sháněla vsude možné, vc obvolanych mnoho čísel. Nejdříve operátor České pošty mne skoro vynadal, ze chci vědět kde se balík nachází, abych si ho mohla vyzvednout, jelikož se v balíku nachází potraviny. Stále dokola mi tvrdil, že balík v přepravě nelze vyzvednout, kdyz od přepravy je od 24.1. a ja ho zacla shánět 25.1. Dle jejich informací byl balík v přepravě 24h z Krimic do Plzně. Poté se podařilo balík vypátrat v Krimicich, kde mi bylo sděleno, že si balík mohu vyzvednout přímo v Krimicich 26.1.,ze bude připraven.
Kdyz jsem na místo dojela toho 25.1. tak po 40 min cekani mi paní oznámila, že balík je v evidenci, ale nevi kde se nachází.
Dnes je 28.1. a podle informací České pošty je balík stále v přepravě z Krimic do Plzně..
O baliku nic vic nevím, a Česká pošta také ne. Na písemné zprávy nereagují..
Balík objednán z Domazlic na dobírku s účtovánou službou balík do ruky. Není stále uhrazeno
Byla bych ráda, kdyby se balík našel a v pořádku doručil. Nachází se v něm potraviny a tekuté zboží. Česká pošta si účtuje poplatky a nedodrží termín doruceni a ještě na vlastní náklady objíždím pobočky a hledám balík.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.
Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitelka s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.
Pokud spotřebitelkou zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebitelce odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitelka proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman