Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
urguji marně roční vyúčtování odběru plynu 2018 od října loňského roku. Bohužel jsem si uvědomila,že ani za rok 2017 nedošlo.
Moje matka zemřela před 2 roky,vše chodilo na její adresu.
Vše jsem převedla na sebe, SIPO platím nyní já, ale zřejmě
si to nedokázali spárovat. Paní R.V. mi stále píše,že vše předává
reklamačnímu oddělení,ale stále se nic neděje.
Žádám o zaslání ročního vyúčtování odběru plynu za rok 2018 i
2017.
č.původní smlouvy na jméno Stýblová je 5945
bohužel na smlouvě na mé jméno Petrová jsem číslo nenašla
Děkuji
Helena Petrová
zaslání ročního vyúčtování odběru plynu za rok
2018 i 2017
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitelka požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.
Spotřebitelka si také smluvně mohla sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.
Ustanovení § 16 vyhlášky č 545/2006 Sb., o kvalitě dodávky plynu a souvisejících služeb v elektroenergetice, říká, že standardem lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu je 15 dnů. Společnost dále musí do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace vypořádat rozdíl v platbách zákazníka způsobeného nesprávným vyúčtováním dodávek plynu.
Za nedodržení standardu lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu poskytne společnost zákazníkovi náhradu dle § 16 odst. 3 písm. a této vyhlášky, tedy 750 Kč za každý i započatý den prodlení.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum)
Dobrý den paní Petrová,
dle informací od kolegyně proběhl interní přepis z Vaší maminky na Vás 27.11.2018 - to je tedy v pořádku. Zálohy máte placené v pořádku tedy se platby SIPO připisují správně.
Pro odpojené odběrné místo Vaší maminky, které je tedy interně přepsané na Vás je vystavené konečné vyúčtování s přeplatkem, který budete mát do data splatnosti na účtě.
Doufám, že je nyní vše v pořádku
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Domnívám se ale že máte pouze moji poštovní adresu,
nikoliv číslo účtu.
Taky bych ráda znala roční spotřebu plynu,proto
preferuji písemný styk.
Děkuji
Helena Petrová
Dobrý den paní Petrová,
v případě zaslání čísla bankovního účtu prosím učiňte na emailu info@stabilenergy.cz, kde jej kolegyně zaevidují do systému a přeplatek Vám bude zaslán. taktéž Vás informují, kde ve vyúčtování najdete Vaši roční spotřebu.
Děkujeme za komunikaci a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Dobrý den,
Stabil Energy si ještě vyžádala doklad o dědickém řízení
a zaslala přehled ročního vyůčtování s příslibem,
že přeplatek zašle ihned.
Helena Petrová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Stabil Energy mi zaslala vyúčtování i přeplatek.Děkuji za možnost stčžovat si zde /jinak bych si s nimi psala bez výsledku asi dosud/.
Domnívám se ale, že bez možnosti stížnosti zde