Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obrátila jsem se na Vás ohledně nedodání balíku /už více jak 2 měsíce/, odpověděli jste, že pošta je povinna sepsat reklamaci,ale už jsem se nedozvěděla, že reklamaci může podat pouze odesílatel. Já jakožto příjemce bych potřebovala orginál doklad o odeslání. Připadá mi to postavené na hlavu. Nemám balík, nemám peníze a musím si to vyřídit sama. Zboží jsem měla objednané přes internetovou službu. Děkuji za zájem. Hájková Lydie, Olomouc
o dodání se má postarat pošta, ne adresát !
|
Tweet |
Reklamaci dodání dle čl. 77 odst. 1 poštovních podmínek může podat odesilatel i adresát (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/a085daea-e843-4885-b60b-af3372319f75). Společnost Česká pošta by tedy měla přijímat reklamace i od adresátů. Jak jsme uvedli již v minulé odpovědi Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Pro úplnost dodáváme, že za dodání zboží ve vztahu mezi spotřebitelem a prodávajícím odpovídá prodávající, pokud zboží nebylo dodáno (ač vinou přepravní společnosti), může spotřebitelka požadovat dodání po prodejci.