Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ze zvědavosti i když jsem tomu nevěřil tak jsem si objednal tzv. spořič paliva ( fuel saver ) za cenu 1190,-Kč. Spořič mi doručila společnost PPl avšak bez jakéhokoliv daňového dokladu. Chybí tedy účtenka a domnívám se, že to je tip pro kontrolu finančním úřadem. Nepodařilo se mi nikde najít kontakt na Online store Sp. o.o. abych je mohl o daňový doklad požádat.
Dodat daňový doklad
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.