Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 8.1.2019 v 21:00 z čísla 737494472 byla provedena transakce ve výši 849,99 kč.
O této transakci jsem nevěděl a ani nevím o jakou službu či produkt se mělo jednat.Byl jsem na pobočce již třikrát a na třetí schůzce mi bylo doporučeno se obrátit se stížností na vás. transakce byla hrazena přes m-platbu kterou jsem si již nechal zablokovat.
Žádnou službu či produkt za provedenou transakci bez mého vědomí jsem neobdržel.
chtěl bych vědět co jsem si ,,objednal´´ za službu či produkt ?
a požaduji vrácení peněz v dané výši 849,99 kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním částky nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci vyúčtování. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.