Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30146Podvodné jednání seznamky Be2.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2019, před 6 lety

Nikol Janigová

Znění stížnosti

Dobrý den,

jako jedna z mnoha mám stejný příběh...
Zaregistrovala jsem se na Be2.cz, zaplatila prémiové členství na měsíc za 149,- a po nějaké době chtěla účet zrušit načež po mě byla vyžadována platba kolem 2500,- s výhrůžkou vymáhání. Platbu jsem uhradila a napsala email s žádostí o zrušení účtu, za pár dnů přišlo potvrzení výpovědi. Zajímavé je, že jsem ani nemusela poslat podepsanou výpověď jako většina lidí, jak jsem četla na diskuzích, proto se bojím dalšího podvodného jednání. Dnes jsem raději profil deaktivovala a napsala další email s žádostí o potvrzení, že je můj účet opravdu deaktivován, zatím čekám na odpověď. Bohužel jsem četla i zkušenost, že tato společnost z vlastní vůle účet obnovila a opět vymáhala platby. Proto prosím o pomoc.

Děkuji,

s pozdravem Janigová


Produkt

Be2.cz - prémiové členství


Požadované řešení

Ráda bych dostala své peníze zpět a měla jistotu, že tahle společnost už po mě nikdy nebude vyžadovat peníze ani používat moje údaje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 23:45, před 6 lety

Pokud spotřebitelka výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, je takováto výpověď platná a společnost nemůže účtovat částky vzniklé po konci závazku. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2019 10:14, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 06:17, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2019 07:33, před 6 lety


Nikol Janigová

Dobrý den, bohužel pořád ve stejném bodě, napsala jsem přímo na email pana Hlaváčka (viz výše) s odkazem na tento případ, kde je jasně dané, co chci a přišla jen automatická odpověď. Žádám společnost o vrácení částky minimálně za nevyužité služby, od kdy jsem účet deaktivovala. Děkuji, s pozdravem Janigová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 16:51, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.