Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako jedna z mnoha mám stejný příběh...
Zaregistrovala jsem se na Be2.cz, zaplatila prémiové členství na měsíc za 149,- a po nějaké době chtěla účet zrušit načež po mě byla vyžadována platba kolem 2500,- s výhrůžkou vymáhání. Platbu jsem uhradila a napsala email s žádostí o zrušení účtu, za pár dnů přišlo potvrzení výpovědi. Zajímavé je, že jsem ani nemusela poslat podepsanou výpověď jako většina lidí, jak jsem četla na diskuzích, proto se bojím dalšího podvodného jednání. Dnes jsem raději profil deaktivovala a napsala další email s žádostí o potvrzení, že je můj účet opravdu deaktivován, zatím čekám na odpověď. Bohužel jsem četla i zkušenost, že tato společnost z vlastní vůle účet obnovila a opět vymáhala platby. Proto prosím o pomoc.
Děkuji,
s pozdravem Janigová
Be2.cz - prémiové členství
Ráda bych dostala své peníze zpět a měla jistotu, že tahle společnost už po mě nikdy nebude vyžadovat peníze ani používat moje údaje.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, je takováto výpověď platná a společnost nemůže účtovat částky vzniklé po konci závazku. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, bohužel pořád ve stejném bodě, napsala jsem přímo na email pana Hlaváčka (viz výše) s odkazem na tento případ, kde je jasně dané, co chci a přišla jen automatická odpověď. Žádám společnost o vrácení částky minimálně za nevyužité služby, od kdy jsem účet deaktivovala. Děkuji, s pozdravem Janigová.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.