Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
chtěl bych poprosit o radu ve věci, kdy pojišťovna odmítá vyplatit pojistné plnění. Zhruba před dvěmi měsíci jsem byl účastníkem dopravni nehody jako poškozený. Řidič od nehody ujel. Přivolal jsem policii, která případ prošetřila, vyslechla svědka. Řidič byl ztotžněn. Věc byla předána na MěÚ. Viník nehody, i přes výzvu pojišťovny, pojistnou událost neohlásil. Pojišťovna nyní tvrdí, že musí počkat na rozhodnutí Měú, a až poté mi může být škoda uhrazena. Na Měú jsem se dozvěděl, že vyšetřování může trvat půl roku i více. Jedná pojišťovna v souladu se zákonem? Popřípadě jak se mohu bránit. Vůz stále splacím a nerad bych, aby případnou korozí ztrácel na hodnotě. Děkuji Vám za odpověď.
S pozdravem
Jakub Psotka
Urychlené vyplacení škody.
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny pojistných podmínkách. V daném případě se tedy jeví jako vhodné se dotázat, z čeho konkrétně vyplývá, že pojišťovna potřebuje k vyřízení pojistné události potvrzení městského úřadu, popřípadě zda není možné doložit nehodu jiným dokladem, např. potvrzením od policie ČR.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“