Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30147Pojišťovna podmiňuje proplacení pojistného konečným rozhodnutím o přestupku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2019, před 6 lety

Jakub Psotka

Znění stížnosti

Vážení,

chtěl bych poprosit o radu ve věci, kdy pojišťovna odmítá vyplatit pojistné plnění. Zhruba před dvěmi měsíci jsem byl účastníkem dopravni nehody jako poškozený. Řidič od nehody ujel. Přivolal jsem policii, která případ prošetřila, vyslechla svědka. Řidič byl ztotžněn. Věc byla předána na MěÚ. Viník nehody, i přes výzvu pojišťovny, pojistnou událost neohlásil. Pojišťovna nyní tvrdí, že musí počkat na rozhodnutí Měú, a až poté mi může být škoda uhrazena. Na Měú jsem se dozvěděl, že vyšetřování může trvat půl roku i více. Jedná pojišťovna v souladu se zákonem? Popřípadě jak se mohu bránit. Vůz stále splacím a nerad bych, aby případnou korozí ztrácel na hodnotě. Děkuji Vám za odpověď.

S pozdravem
Jakub Psotka


Požadované řešení

Urychlené vyplacení škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 13:25, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny pojistných podmínkách. V daném případě se tedy jeví jako vhodné se dotázat, z čeho konkrétně vyplývá, že pojišťovna potřebuje k vyřízení pojistné události potvrzení městského úřadu, popřípadě zda není možné doložit nehodu jiným dokladem, např. potvrzením od policie ČR.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.