Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#30149Klamání spotřebitele pokračuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2019, před 6 lety

Irena Holasová

Znění stížnosti

Minulý rok jsme zase jednou naletěli u "áček". Musím je ale pochválit za kreativitu při vymýšlení dalších a dalších podvodů a i za to, že vlastně ty podvody dělá jiná společnost.
Koupili jsme auto na úvěr, k němu jsme dostali zdarma taaablet řidiče u kterého nám slečna výslovně řekla, že datovou službu máme jen na tři měsíce, pak se nám ozvou z true tracu s.r.o., jestli službu chceme dál. Mimo jiné jsme hned třetí den celý úvěr vypověděli a auto zaplatili v hotovosti.
Překvapením bylo, když jsme místo nabídky na službu true tracu dostali fakturu s tím, že se služba dle platné smlouvy prodloužila automaticky o rok. Ano je to skutečně ve smlouvě, jenže pracovnice áček říkala něco úplně jiného. Navíc jsem našel ustanovení, že pokud se musí odpočítávat konec lhůty pro výpověď, tak jak to má true trac ve smlouvě, takové ujednání je považováno za nepřiměřené ujednání neprospěch spotřebitele dle ust. § 1813 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a nemělo by k němu být přihlíženo.
Každopádně true trac je nekontaktní, naše vyjádření, reklamaci i výpověď dostali doporučenou poštou dne 18.12.2018 a od té doby ticho po pěšině. Samozřejmě máme strach, že naskakuje penále a pak po nás budou chtít tisíce.


Požadované řešení

Okamžité zrušení smluvního vztahu s true trac, vrácení tabletu a peněz ze strany aaa auto.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 18:04, před 6 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost této smlouvy. Musela by však prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2019 11:24, před 6 lety

Dobrý den,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupili, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2019 13:57, před 6 lety


Irena Holasová

Dobrý den,

SPZ vozu je 4AH4085

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2019 14:23, před 6 lety

Vážená paní Holasová,
předala jsem Vaši stížnost kolegům z True Tracu. Mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi brzy spojí ohledně dalšího postupu. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 05:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2019 21:22, před 6 lety


Irena Holasová

Řešení není v žádné fázi, nikdo se mi neozval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 14:42, před 6 lety

Vážená paní Holasová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně Vaší stížnosti již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2019 14:36, před 6 lety

Na základě výše uvedeného opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2019 07:31, před 6 lety


Irena Holasová

Hodnocení:

Komentář: Záležitost považuji za uzavřenou, společnost poslala dopis, ohledně ukončené smlouvy.ALE nechápu, proč se áčka, resp. jejich dceřinka chovají jako šmejdi. Všude ve světě nabízejí firmy produkt nebo službu na vyzkoušení bez toho, aby nějak mátly zákazníka při výpovědi. Prostě jasné podmínky a ne jako tady, kde smlouvu musíte vypovědět obrazně řečeno jen za mrazivého úplňku 13.srpna v 11:55 a výpověď musí být psaná hebrejsky krví jednorožce a brkem z ptáka Fénixe. V ostatních případech zákazníku plať.