Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
VÁŽENÍ.Stala se mi nemilá věc.Koupil jsem si v ČLprioru bundu u prodejce HANNAH dne 5.3.2014.doma jsem zjistil na levém rukávu poškození a na zádech flek.Dne10.3.2014 jsem toto reklamoval a prodejce mne vyrozuměl dne 18.3.2014,mi reklamaci neuznali.Dotazoval jsem se u operátorky D-testu a ona mi řekla,že oni musí vše prokázat.Oni říkají,že bunda je v pořádku a není.Vevašem sešitu jsem se dočetl,že reklamaci měli měli vyřídit do tří dnu skutečnost 10.3 až 18.3.2014.Říkají,že na to mají 30 dní.Připadá mi,že mne prodejce vodí za nos,jelikož jsem duchodce nemám na soudní spor peníze a na novou bundu.Paní vedoucí byla na mne dost arogantní.Paní ,která prodává v jiné provozovně sportu se přišla podívat a řekla, že je to jejich závada. .Nechápu proč bychom si bundu sami ničili a navíc tvrdí,že jsme sito zpusobili sami duchodci.Bunda stála 2300kč po slevě a na nic nás neupozornovali,že prý nemusí.
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Dále platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Není-li splněna jakost při převzetí, kupující může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Pokud by sleva byla poskytnuta pro vadu, prodávající je povinen o této skutečnosti spotřebitele informovat.
Z předložených dokumentů vyplývá, že společnost nesplnila povinnost uvedenou v ustanovení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, čímž se dopustila správního deliktu a hrozí jí sankce ze strany České obchodní inspekce. Prodávající je spotřebiteli povinen vystavit potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.
Společnost Rock Point a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.