Společnost


Jsdrazice.cz

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30154Dodání jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Marcela Prusenovska

Znění stížnosti

Placeno kartou předem. Objednany
Boty Vivobarefoot Kolhapuri L-Chesnut/Hide-1665177375 celková cena 1.000.84,-kč + poštovné 300kc. Místo tohoto zaplaceneho zboží zasláno male pouzdro na kreditní karty, které na stránkách nenabízejí. Nabízejí jen dámskou a pánskou obuv.


Produkt

Boty Vivobarefoot Kolhapuri L- Chesnut/Hide - 1665177375


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 11:27, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 18:18, před 6 lety

Spotřebitelka doplnila stížnost o následující:

Ohledně bot z dané firmy www.jsdrazice.cz
Po objednání a zaplacení zboží, přišel e-mail
V anglictine, že byla platba prijata a zboží přišlo z číny. Na adrese www.rejstrik-firem.kurzy.cz Název firmy Js Drazice,z.s.
spolek, Drazice 1, 29471 Benátky nad jizerou.
v katalogu zivefirmy.cz
Uvedeno tel.cislo 777108380, js_drazice@atlas.cz
Web je: jsdrazice.cz a zde mně to dokáže na daný internetový obchod s botami.
Netuším zda li má tento obchod na této adrese jen sklad?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 07:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.