Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v září 2018 jsem se zaregistrovala na seznamce Academic Singles. Po zjištění, že se nejedná o seznamku ale o podvod, jsem podle jejich Všeobecných podmínek snažila členství zrušit. Posílala jsem výpověď na jimi udané faxové číslo přes aplikaci Faxapp. To nebylo možné, protože neměli fax v provozu - od Faxappu mám na to potvrzení, že příjemci chybí papír nebo toner. Nakonec se mi podařilo poslat výpověď emailem 24.10. a 25.10. mi přišlo potvrzení zrušení členství, s tím že jsem ho zrušila pozdě o mám zaplatit poplatek na další čtvrtletí ve výši 2247 Kč a ten mi byl stržen z karty už 20.10.2018.
Tím to však všechno neskončilo. Teď , v lednu 2019, mi přišel první upomínkový dopis od Intrum. Czech s.r.o., že mám zaplatit 88,42 EUR a o den později email od BE2, že jim dlužím 2527 Kč. Oběma jsem napsala , že pohledávku neuznávám, členství bylo zrušeno, poslala jsem potvrzení zrušení i výpis z účtu.
Z BE2 mi napsali, že jsem měla dva profily a za ten druhý jim dlužím, protože jsem ho nezrušila v včas , tj. do 26.10.2018... nevím jak došlo k druhému profilu, ale je-li profil vázán na emailovou adresu a já tam poslala nebo snažila se xkrát poslat výpověď 24.10., měli zrušil vše, co se týkalo dané emailové adresy nebo mne informovat o existenci více profilů.
Prosím o radu , jak dál postupovat
Předem děkuji
referenční číslo : CZ -2019-01-18-178676764-BE2-DN
zastavení jakýchkoli požadavků vůči mě.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce neumožňuje smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu vypověděla nebo že se ji pokoušela vypovědět. Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh spotřebitelky soudní cestou, musela by prokázat, že k tomu má právní důvod (existenci platně sjednané a účinné smlouvy).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Děkuji, přepošlu stížnost M. Hlaváčkoví z BE2.
Děkuji Petra Jarolímková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, poslala jsem stížnost panu Hlaváčkovi z BE2, ale dosud se neozval.
Petra Jarolímková
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.