Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30155Stížnost na jednání Academic Singles

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Petra Jarolímková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v září 2018 jsem se zaregistrovala na seznamce Academic Singles. Po zjištění, že se nejedná o seznamku ale o podvod, jsem podle jejich Všeobecných podmínek snažila členství zrušit. Posílala jsem výpověď na jimi udané faxové číslo přes aplikaci Faxapp. To nebylo možné, protože neměli fax v provozu - od Faxappu mám na to potvrzení, že příjemci chybí papír nebo toner. Nakonec se mi podařilo poslat výpověď emailem 24.10. a 25.10. mi přišlo potvrzení zrušení členství, s tím že jsem ho zrušila pozdě o mám zaplatit poplatek na další čtvrtletí ve výši 2247 Kč a ten mi byl stržen z karty už 20.10.2018.
Tím to však všechno neskončilo. Teď , v lednu 2019, mi přišel první upomínkový dopis od Intrum. Czech s.r.o., že mám zaplatit 88,42 EUR a o den později email od BE2, že jim dlužím 2527 Kč. Oběma jsem napsala , že pohledávku neuznávám, členství bylo zrušeno, poslala jsem potvrzení zrušení i výpis z účtu.
Z BE2 mi napsali, že jsem měla dva profily a za ten druhý jim dlužím, protože jsem ho nezrušila v včas , tj. do 26.10.2018... nevím jak došlo k druhému profilu, ale je-li profil vázán na emailovou adresu a já tam poslala nebo snažila se xkrát poslat výpověď 24.10., měli zrušil vše, co se týkalo dané emailové adresy nebo mne informovat o existenci více profilů.
Prosím o radu , jak dál postupovat

Předem děkuji


Produkt

referenční číslo : CZ -2019-01-18-178676764-BE2-DN


Požadované řešení

zastavení jakýchkoli požadavků vůči mě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 11:19, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce neumožňuje smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu vypověděla nebo že se ji pokoušela vypovědět. Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh spotřebitelky soudní cestou, musela by prokázat, že k tomu má právní důvod (existenci platně sjednané a účinné smlouvy).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 15:06, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2019 16:01, před 6 lety


Petra Jarolímková

Děkuji, přepošlu stížnost M. Hlaváčkoví z BE2.

Děkuji Petra Jarolímková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 08:30, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2019 09:30, před 6 lety


Petra Jarolímková

Dobrý den, poslala jsem stížnost panu Hlaváčkovi z BE2, ale dosud se neozval.
Petra Jarolímková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 16:50, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.