Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
dňa 2.1.2019 zaplatená úhrada 25,17€ za autoplachtu, zatiaľ nedodané, hoci zima pomaly končí. Načo mi bude v lete? Na info@ateli.cz som dnes preposlala infomačný mail z PayU. Nič iné nemám k dispozícii, žiadnu faktúra ani objednávka mi nebola na môj mail doručená.
autoplachta XL
Urýchlené doposlanie, lebo na severe máme ťažkú zimu a auto parkuje vonku.
|
Tweet |
Po odeslání objednávky je prodávající povinen zaslat spotřebitelce potvrzení jejího obdržení společně se zněním obchodních podmínek v elektronické podobě. Jedná se o povinnost podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli zakotvenou v ustanovení § 1827 občanského zákoníku.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 1100219316 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (maximálně) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 10.1.2019.
Informace k době dodání byla uvedena na stránce produktu, v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Po přijetí objednávky jsme Vám zaslali email, který tuto informaci obsahoval a avizujeme ji i v obchodních podmínkách, se kterými zákazník uzavřením objednávky souhlasí. S uvedenou dobou dodání je třeba předem počítat.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Ďakujem za odpoveď, budem teda ešte čakať, hoci keďže tovar bol expedovaný 10.1., k dnešnému dňu už "cestuje" 3 týždne. :))
Prajem pekný deń.
Monika
Dobrý den,
nemáte za co děkovat. Vaše spokojenost je naším cílem.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Tovar dodany, dakujem pekne