Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
JDE O KNÍŽKU ČERVENKA OD NOSBEHO, OBJDNÁVKA Č. 147409990, RESP.147410051. KNIHU JSEM SI OBJEDNAL 16.3. A K DNEŠNÍMU DNI 27.4. JI STÁLE NEMÁM. KORESPONDOVAL A TELEFONOVAL JSEM S P. ŽDÁRSKÝM, PAKANDLEM, NOVOTNÝM, JIŘIŠTOVOU A ASI I S DALŠÍMI... KOHO BY PO TAK DLOUHÉ DOBĚ NENAPADLO, ZDA NEJSTE JEN PARTA PODVODNÍKŮ ?!!? Jaroslav NĚMEČEK
PODROBNOSTI SI PŘEČTĚTE, RESP. ODPOSLECHNĚTE Z ŮSTNÍ I PÍSEMNÉ KOMUNIKACE
CHTĚL BYCH VRÁTIT PENÍZE NEMÍT S VÁMI V ŽIVOTĚ UŽ NIC SPOLEČNÉHO!
|
Tweet |
V případě, že bylo objednáno zboží a nebylo v ujednané době dodáno, případně nebylo dodáno ani po výzvě k dodání zboží v přiměřené lhůtě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek dle § 1977 občanského zákoníku.
Vážený pane Němečku,
předně bych rád vyjádřil velikou lítost nad tím, že se nesrovnalost při komunikaci s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.
Z doposud uvedených a dohledatelných informací se zdá, že jednou z příčin nedorozumění je užití jiné (nejspíše chybné) e-mailové adresy v předmětné objednávce. Z důvody ochrany osobních informací Vás o svém předpokladu a návrzích možné nápravy budu informovat dále konkrétněji v samostatné e-mailové zprávě. Věřím, že se vše co nejdříve vysvětlí a dořeší k Vaší spokojenosti.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.