Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3016Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2014, před 11 lety

Jaroslav Němeček

Znění stížnosti

JDE O KNÍŽKU ČERVENKA OD NOSBEHO, OBJDNÁVKA Č. 147409990, RESP.147410051. KNIHU JSEM SI OBJEDNAL 16.3. A K DNEŠNÍMU DNI 27.4. JI STÁLE NEMÁM. KORESPONDOVAL A TELEFONOVAL JSEM S P. ŽDÁRSKÝM, PAKANDLEM, NOVOTNÝM, JIŘIŠTOVOU A ASI I S DALŠÍMI... KOHO BY PO TAK DLOUHÉ DOBĚ NENAPADLO, ZDA NEJSTE JEN PARTA PODVODNÍKŮ ?!!? Jaroslav NĚMEČEK


Produkt

PODROBNOSTI SI PŘEČTĚTE, RESP. ODPOSLECHNĚTE Z ŮSTNÍ I PÍSEMNÉ KOMUNIKACE


Požadované řešení

CHTĚL BYCH VRÁTIT PENÍZE NEMÍT S VÁMI V ŽIVOTĚ UŽ NIC SPOLEČNÉHO!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 08:30, před 11 lety

V případě, že bylo objednáno zboží a nebylo v ujednané době dodáno, případně nebylo dodáno ani po výzvě k dodání zboží v přiměřené lhůtě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek dle § 1977 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 23:38, před 11 lety

Vážený pane Němečku,

předně bych rád vyjádřil velikou lítost nad tím, že se nesrovnalost při komunikaci s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.

Z doposud uvedených a dohledatelných informací se zdá, že jednou z příčin nedorozumění je užití jiné (nejspíše chybné) e-mailové adresy v předmětné objednávce. Z důvody ochrany osobních informací Vás o svém předpokladu a návrzích možné nápravy budu informovat dále konkrétněji v samostatné e-mailové zprávě. Věřím, že se vše co nejdříve vysvětlí a dořeší k Vaší spokojenosti.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:02, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.