Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#30163Hygiena žádná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Sabina Chalupová

Znění stížnosti

Globus Ostrava.. Dnes 29.ledna pred 11:00.. Naučte sve zaměstnance hygieně a ne at mi nabírá holima rukama maso...slecna by se mela stydět...K čemu maji rukavice


Produkt

Hovězí na guláš


Požadované řešení

Hlídejte si to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 11:50, před 6 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2019 16:28, před 6 lety

Dobrý den, paní Chalupová,

děkujeme za Váš podnět, který vnímáme jako snahu zlepšit komfort Vašeho nakupování.

Hygiena a bezpečnost obecně jsou pro naše výroby klíčovým interním předpisem, který musí naši zaměstnanci bezpodmínečně dodržovat. V našich interních pravidlech je přesně popsáno, za jakých podmínek musí náš personál užívat ochranné pracovní pomůcky a kdy jsou například rukavice opravdu nezbytné. Prodej masa na váhu takovým místem není - všichni naši zaměstnanci vlastní potravinářský průkaz, který je opravňuje k nakládání s potravinami ( tedy i masem) a zároveň zavazuje k přísné hygieně. Maso je navíc určeno k další tepelné úpravě, nikdo ze zákazníků ho nejí syrové, proto zde rukavice nejsou nezbytné.´

Věříme, že nabídku našich výrob i v budoucnu oceníte a že budeme moci vyjít vašim přáním vstříc.

Váš Globus

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2019 18:45, před 6 lety


Sabina Chalupová

Potravinářský průkaz vlastním také, ale určitě není v pořádku si třeba psiknout a sahnout na jidlo... A maso se ji i sýrové.. Tj tatarak například... Tudíž rukavice jsou určitě na místě tak jako u salámu či sýrů.. Hezký den. Jen je smutné, že Vám to přijde v pořádku asi byste take nebyly nadšení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:53, před 6 lety

Společnost má nyní možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 16:46, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.