Společnost


Delibarry Inc.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#30166Výrazně komplikuje přepravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Tuan Anh Do Huu

Znění stížnosti

1. Pokud objednáváte svoz, je dost možné, že si doma ještě nějaký ten den počkáte. Delibarry udává neověřený termín a nekomunikuje s dopravcem.

2. Pokud posíláte mimo EU, zadání obsahu balíčku a hodnot jednotlivých položek nic neřeší. Budete muset akci provést podruhé, vytisknout údaje a přiložit k zásilce. Vše je vysvětleno v jednom z několika mailů, které po objednávce přijdou do Vaší schránky.

3. DeliBarry nekomunikuje s dopravcem vůbec. I po úspěšném zaplacení je mnohdy nutné doložit dopravci zvlášť fakturu o zaplacení. Faktura přijde na jeden z e-mail§ a vše je velice nepřehledné.

4. Pokud máte voucher a chcete ho použít, nepřihlašujte se do aplikace. Nebude možné ho použít.

Sečteno, podtrženo: Pokud si nechcete posílání balíku zkomplikovat, DelliBarry se vyhněte. Aplikace se tváří elegantně, avšak práce a starostí Vám spíše přidá. Otázkou je, zdali to za ty ušetřené koruny stojí. DeliBarry není dopravce, tudíž Vám ani jeho zákaznický servis v případě komplikací moc nepomůže. Služba si pravděpodobně nárokuje podíl ze zisku, takže pokud chcete svého dopravce podpořit, objednávejte přímo u něj.


Požadované řešení

Nepoužívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 10:30, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2019 15:39, před 6 lety

Hezký den,

hodnotit službu a nenapsat nám např. číslo objednávky, či jiný údaj, podle kterého bychom mohli objednávku dohledat a vynasnažit se k optimalizování postupu a nebo se i vyjádřit k Vaší konkrétní stížnosti, může být chápáno i jako úmyslné pošpinění dobrého jména společnosti.

Zákazníkem, chcete-li příkazcem, zadaný termín svozu není garantovaný a to ani v případě volby expresní přepravy. Garantujeme pouze délku přepravní doby u expresní přepravy částečnou, či úplnou refundací. Náš smluvní dopravce pro zásilky mimo EU je v tomto velmi důkladný a k pozdnímu doručení dochází velmi ojediněle. Každý případ pozdního doručení je navíc velmi důkladně prošetřen a individuálně posouzen.

Chápeme, že dvojí zadávání údajů je pro mnohé zákazníky komplikací, či minimálně zdržením, proto průběžně pracujeme na kompletním napojení na systém dopravce pro zadávání potřebných exportních/importních dokumentů v interaktivní podobě. Proces napojení je však značně komplikovaný a je pravděpodobné, že k plné integraci dojde v řádů několika měsíců.

Postupně také pracujeme na nových internetových stránkách, kdy bude v průběhu zadávání objednávky zákazník informován řadou notifikací pro snazší porozumění a rychlejší informování o potřebných náležitostech.

Rádi bychom Vaší stížnost posoudili individuálně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2019 10:25, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 08:42, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.